Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Ria Bauhofer

Shaversclub is 100% service. Klantvriendelijk en behulpzaam.

Heel erg gericht op wat er werkt voor de klant.

J Bruggink

GE-WEL-DIG de mesjes zijn perfect scheerde altijd met messen van de kruidvat maar die gingen steeds kapot.
Kwam dus hier terecht en geen enkel spijt van scheert perfect lekker glad en is het geld exht waard persoonlijk kaartje gekregen +1 voor jullie top!

Snel geleverd
Persoonlijke contact
Mooie lay-out van de messen en de site

Henk Mak

Sinds een jaar gebruik ik de mesjes naar volle tevredenheid. goed scherp, fijne mesjes. Goede bezorging. Echter hierin ging het de laatste keer mis. Een berichtje en het werd direct, zonder... Sinds een jaar gebruik ik de mesjes naar volle tevredenheid. goed scherp, fijne mesjes. Goede bezorging. Echter hierin ging het de laatste keer mis. Een berichtje en het werd direct, zonder discussie opgelost met de mededeling dat als de mesjes die ik niet had ontvangen alsnog zouden arriveren ik deze gewoon mocht houden.

Goede klachtafwikkeling

Marco Kuilman

Echt goede kwaliteit vd mesjes. Ik scheer zowel mijn hoofd als mijn baard. En ik moet zeggen voor die prijs gaan de mesjes best lang mee. Kan niet wachten tot de aftershave en crème op de markt... Echt goede kwaliteit vd mesjes. Ik scheer zowel mijn hoofd als mijn baard. En ik moet zeggen voor die prijs gaan de mesjes best lang mee. Kan niet wachten tot de aftershave en crème op de markt komen. Levering is altijd op tijd. Op vragen krijg je meestal binnen 2 dagen antwoord. Je wordt als klant serieus genomen. Was dat maar overal zo.

De klantenservice is echt op en top. De mesjes waren dit al.

Henk Hamminga

Super oplossing zo elke 4 weken nieuwe scheermesjes. Ze zijn goed scherp en scheren perfect.

De financiële afhandeling gaat keurig. Ook de bezorging.

Richard

Echt geweldig.
Een voorbeeld voor alle bedrijven in Nederland. De service is uitstekend. Geen gezeur maar daadwerkelijk het probleem oplossen.

Alles.
De mesjes zijn uitstekend en blijven lang scherp.
De klantenservice; vriendelijk en er op gericht om eventuele problemen snel en goed op te lossen

Marcel Sponselee

Supergoede service! Als er iets is misgegaan met een zending wordt het direct keurig opgelost. Schermesjes bevallen uitstekend, ze blijven lang scherp.

Guido Beckers

Low profile, niet pusherig, klantvriendelijk en prima service. Eén keer een bestelling niet ontvangen. Klacht werd meteen opgepakt en naar volle tevredenheid opgelost.

De eerlijke prijs/kwaliteit verhouding.
Het gemak van de levering op de deurmat.
De uitstekende service.

David Bruggeman

De persoonlijke benadering van ShaverClub is plezierig en gelukkig niet pusherig.

Wat betreft het product ben ik een tevreden gebruiker:
Fijne scherpe mesjes en een 'classy' houder: lekker stevig en prettig in de hand.

André

Wow, heb altijd met Gilette Fusion gescheerd, maar wat een verschil, wat zijn deze mesjes scherp, het scheerde zo fijn, dat het voor mij veel belovend is, geweldig dit product, heb wel de The... Wow, heb altijd met Gilette Fusion gescheerd, maar wat een verschil, wat zijn deze mesjes scherp, het scheerde zo fijn, dat het voor mij veel belovend is, geweldig dit product, heb wel de The Executive besteld.

Scheert geweldig goed, wat scherp