Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Leander

Zeer goede mesjes en ook de houder is zeer goede kwaliteit. Even aftasten om de hoeveel tijd ik mesjes nodig heb.

Houder is super. Mesjes zijn ook super en erg scherp.

René Keizer

Fantastische snelle service!

Accurate levering

Jan Rooijakkers

Prima, snelle reactie op mails, geen gedoe !! maar meedenken

eenvoudige effectieve verpakking maakt goedkope verzending mogelijk.
kwaliteit vd mesjes is goed, voor een goede prijs.

Frans

Uitstekende scheermesjes voor een prima prijs. Echt top had dit veel eerder moeten ontdekken. Ook met vragen reageren ze snel en doen hun uiterstebest.

Uiteraad prijs kwaliteit en service.

Leen de Waardt

Ik scheer al meer dan 25 jaar mijn hele hoofd en mijn kruis. Sinds 2 maanden lid vd shaversclub en dat bevalt uitstekend. Één maal per maand 4 nieuwe mesjes triplehead is ruim voldoende om helemaal... Ik scheer al meer dan 25 jaar mijn hele hoofd en mijn kruis. Sinds 2 maanden lid vd shaversclub en dat bevalt uitstekend. Één maal per maand 4 nieuwe mesjes triplehead is ruim voldoende om helemaal smooth door t leven te stappen. In t kort: mooie degelijke houder, scherpe mesjes en strakke leveringen. Natuurlijk gebruik ik proraso scheerzeep. Deze combi zorgt voor glad geschorst zonder bloed of rauwe huid. Aanrader

Zo gemakkelijk. Automatisch op je deurmat. Goede communicatie

Wout van Duijn

Scheermesjes zijn top, bestellingen worden keurig netjes vooraf gemeld evenals de incasso

Peter den Boer

Vandaag voor het eerst de executive mesjes gebruikt. Erg goed scheerresultaat! Goed alternatief voor de dure Gilette.

Goede prijs/kwaliteits verhouding.

Maurice van der Weerden

Zeer goede mesjes voor een nog betere prijs!
Ook zeer tevreden over de verzending!

Roland van Houdt

Prettige manier om scheermesjes te bestellen.

Eenvoudig bestellingen aan te passen.

H.Brinkman

Het werkt allemaal prima. Krijg altijd een melding wanneer er weer wordt afgeschreven en wanneer er een zending onderweg is. Geen verrassingen dus. De kwaliteit is erg goed en het scheert glad en... Het werkt allemaal prima. Krijg altijd een melding wanneer er weer wordt afgeschreven en wanneer er een zending onderweg is. Geen verrassingen dus. De kwaliteit is erg goed en het scheert glad en prettig.
Geen irritaties of iets dergelijks. En natuurlijk erg gemakkelijk, zo'n abonnement. Nooit meer voor de verrassing dat je geen mesjes meer hebt.

De service is erg goed. Zelf had ik mijn abonnement gewijzigd en niet gezien dat het midden in een verzendperiode viel. Na een email hierover van mijn kant hebben ze meteen actie ondernomen en de... De service is erg goed. Zelf had ik mijn abonnement gewijzigd en niet gezien dat het midden in een verzendperiode viel. Na een email hierover van mijn kant hebben ze meteen actie ondernomen en de bestelling geannuleerd. En dat alles ZONDER gedoe en geharrewar. Dat is ook wat waard tegenwoordig.