Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

AW

Zeer prettige mesjes. Prima service. Heb er nu wel veel op reserve. Ze gaan langer mee dan een week.

Coen

Goede prijs en zeer goede mesjes!
Pech gehad met een niet geleverde bestelling. Dit was met een mailtje snel opgelost door de ledenservice.

Prijs

Victor

Shaversclub biedt een goede, stevige metalen houder met fijne messen. Levering is niet heel snel, maar omdat het een abonnement betreft is dat niet erg - zolang je maar niet zonder komt te zitten.... Shaversclub biedt een goede, stevige metalen houder met fijne messen. Levering is niet heel snel, maar omdat het een abonnement betreft is dat niet erg - zolang je maar niet zonder komt te zitten. Ook tijdelijk stopzetten is geen probleem, dit kan makkelijk via de website. Prijs is laag voor wat je krijgt!

Goed kwaliteit materiaal, makkelijk te gebruiken website

Rob

Prima mesjes. Niet goedkoop als je ze aan moet schaffen maar blijven lang scherp.

Kees

Prima mesjes, ze gaan lang mee. Doen het ook prima op borst of buik.

Je kunt er alles meescheren.

Fred

Na eerst de triple head mesjes te hebben geprobeerd ben ik om naar de 5 mesjes versie. Aanrader.

Goede mesjes voor een redelijke prijs. Concept is goed, mesjes zijn ook goed. De drie mesjes variant valt mij niet mee, de 5 mesjes variant is goed. Opsturen en communicatie is goed maar wel... Goede mesjes voor een redelijke prijs. Concept is goed, mesjes zijn ook goed. De drie mesjes variant valt mij niet mee, de 5 mesjes variant is goed. Opsturen en communicatie is goed maar wel trager dan dat je gewend bent bij webshops.

Frans van Elmpt

Erg tevreden over de mesjes. Blijven langer scherp dan ik had gedacht.

Sander

Goede kwaliteit, prettige scheermesjes. Ook nog eens een topservice!

Erg goede service

a.schmidt

Ik heb pas mijn scheerset gehad met triple mesjes ze scheren goed maar lijken veel op die mesjes van de action mesjes en aansluiting zien het zelfde er uit alleen van de action zijn de helft... Ik heb pas mijn scheerset gehad met triple mesjes ze scheren goed maar lijken veel op die mesjes van de action mesjes en aansluiting zien het zelfde er uit alleen van de action zijn de helft goedkoper wat is dan het verschil?

het gemak dat je ze thuis gestuurd krijgt

maurice wiegman

Goede mesjes doe er lang mee