Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Bert Hengstman

Prima uitziende set met kwalitatief zeer goede mesjes. Uitermate tevreden over de geleverde service.

Henk A. Beekmans

De huidige mesjes zijn van prima kwaliteit, en worden tijdig geleverd. In mijn geval heb ik 2x ervaren dat ik een levering heb gemist. Maar een telefonische melding hiervan zijn de "probleempjes"... De huidige mesjes zijn van prima kwaliteit, en worden tijdig geleverd. In mijn geval heb ik 2x ervaren dat ik een levering heb gemist. Maar een telefonische melding hiervan zijn de "probleempjes" snel opgelost. Niets dan lof voor de shaversclub.

Klachten worden snel behandeld naar volle tevredenheid

Gerrit Gerringa

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de mesjes , geven een goed scheer resultaat .
Prima produkt.

Mesjes worden iedere keer optijd geleverd.

Anton Rijkers

Goede producten die zorgvuldig verpakt, keurig volgens afspraak verzonden worden.

Heel scherpe mesjes, die ook lang scherp blijven.

Kenzo Lagenland

Echt super scherpe mesjes. Blijven lang goed. Ben ook super benieuw naar jullie nieuwe scheerzeep etc. :)

Kwaliteit en prijs. De naleverservice is erg makkelijk

Koos van Waalwijk van Doorn

Ongelooflijk ... wat een heerlijke scheerervaring! Het scheermes vliegt over mijn gezicht en hoofd heen en laat totaal geen droge huid na (wat een ander FB merk totaal wel deed)!

De levering en communicatie over het produkt is recht door zee zonder rompslomp en valse beloften!

Adriaan

Goed!

Werkt prima zoals duurdere merken

Marcel Terwel

In eerste instantie de tripple-head bested, maar had niet het gewenste effect.
In eerste instantie de tripple-head bested, maar had niet het gewenste effect.
omdat de levering perfect geregeld was, en de set er echt super uitziet (mooi, degelijk, kwalitatief), heb ik de Executive nog geprobeerd.
voor mij is de executive-versie echt het mes voor mij.. super glad resultaat, geen wondjes, helemaal klasse!!

de Executive-versie bevalt mij uitstekend, past perfect bij mijn huidtype (superglad resultaat)

A.M. de Lieme

Ik heb van Bamigo een gratis starters set ontvangen en moest daarvoor me inschrijven bij Shaverclub.
Ik heb niet gerealiseerd at dit een koppelverkoop is waarvoor je je moet afmelden en ontvang nu dus ongevraagd scheermesjes, die i k trouwens niet erg fijn vind.
ik heb me er al een paar keer mee gesneden want ze zijn erg scherp.

M. Hommes

Goede kwaliteit mesjes, niks op aan te merken. Ook de verschillende programma's (1/2/3 maanden) zijn superfijn. Service is uitstekend.

Geweldige service. Ga vooral zo door.