Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Erik van Duijn

Als eerste de triplehead besteld, echter vond ik deze niet zo fijn. Shaversclub zond mij een Executive verpakking (6 blades) en deze is erg fijn.

Een houder voor in de douche zou prettig zijn

Fred

Eens gekeken of deze mesjes beter waren dan die van discount supermarkt en goedkoper dan die van duur merk. Opstart duurde wat langer (waarschijnlijk dankzij bamboe dram reclame) maar ik had nog... Eens gekeken of deze mesjes beter waren dan die van discount supermarkt en goedkoper dan die van duur merk. Opstart duurde wat langer (waarschijnlijk dankzij bamboe dram reclame) maar ik had nog wel een aantal slecht scherende mesjes van discount supermarkt. In het begin moest ik toch mijn scheermethode weer wat aanscherpen aangezien ik me toch wel een paar keer heb gesneden met deze scherpe mesjes. Op de website / facebook stonden een aantal goede tips om dat te voorkomen en dat had een goed resultaat.

Blijven lang scherp, kan ongeveer een keer of 10 scheren met de mesjes (triple head) . Goed resultaat.

Peter van der Veer

Prima product, duurzaam.

Kent mijn behoefte aan goed scheergereedschap.

Hans Jellema

Onverwacht op mijn pad gekomen na bestelling bij bamigo

Altijd angst gehad voor bloedingen, maar hier geen punt.

Richard Klein

Hele fijne scheermesjes ook voor een gevoelige huid, ook andere merken geprobeerd maar ik zweer bij deze....
Houder ligt lekker in de hand, mesjes zijn makkelijk te vervangen
Service is...
Houder ligt lekker in de hand, mesjes zijn makkelijk te vervangen
Service is prima, wijzigingen worden meteen opgenomen en doorgevoerd, betaling verloopt soepel

Kortom fantastische mesjes voor een hele scherpe goede prijs, kan het iedereen aanraden

Goede service en klantvriendelijk

Antwoord van de shaversclub : ligt aan mijn scheren
Scheer mij al zo'n 20 jaar met gelijksoortige mesjes

Reactie ShaversClub:

Beste Jos,
Dat is niet ons antwoord aan jou geweest dat het aan jou lag. Wij wouden juist graag met je kijken hoe wij dit konden verbeteren.
Wij begrepen echter uit jouw reactie dat je...
Beste Jos,
Wij begrepen echter uit jouw reactie dat je tegen de haarrichting in scheert. Dit is een veelgemaakte fout bij het scheren. Zie ook: https://www.shaversclub.nl/highsociety-blog/scheren-grooming/de-7-meest-gemaakte-fouten-bij-het-nat-scheren-met-scheermesjes/
Het was hierin niet de kwestie van de schuld verleggen. Wij proberen je alleen te helpen om een betere ervaring te krijgen met onze mesjes! :)
Ik hoop dat dit via mijn laatste mail ook wat duidelijker is geworden. Ik ga graag verder met je kijken om je ervaring te verbeteren!
Vincent de Hoog
ShaversClub

Chr. van der Linde

Conform beloftes. Prima kwaliteit en uitraling.

Doen wat je belooft en dat inderdaad waarmaken!

Casper Aerts

Uitstekende kwaliteit mesjes en betrouwbare levering/levertijd. Super tevreden over dit product!

Mesjes zijn superscherp

Pieter

Via Bamigo een gratis starterspakket besteld.
Tijdens inschrijven blijkbaar verkeerde instelling aangevinkt en daarmee kreeg ik na enige tijd nieuwe mesjes opgestuurd.
Na contact met...
Via Bamigo een gratis starterspakket besteld.
Na contact met Shaversclub mocht ik ze terugsturen en zou ik het automatisch geïncasseerde bedrag terug krijgen.
Echter besloten deze mesjes nog op te maken. Vanuit Shaversclub wel netjes afgehandeld dus.

Webshop, service en producten verder wel prima in orde

Christiaan Beekhuis

Vandaag mijn Shaversclub start setje binnen gehad. Ik had daar voor altijd Gillette fusion pro shild maar die zijn erg duur.

Toen ben ik gaan zoeken naar een goed alternatief. Eerst die...

Toen ben ik gaan zoeken naar een goed alternatief. Eerst die scheermesjes gehad van die je best vaak op tv zag, dat was 10x niets. Toen kwam ik via Google uit bij Shaversclub. Ik moet zeggen dat ik toen ik klaar was met scheren geen verschil voelde met mijn vorige Gillette mesjes! Ik had wel vooraf een pre shave gebruikt. Dus ik zou zeggen zoeken je een goed alternatief voor die veelste duren Gillette mesjes dan kan ik Shaversclub.nl aanbevelen.