Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Gerard Hengstman

Prima houder en mesjes (triple head, executive nog niet geprobeerd)
Via Bamigo starterspakket ontvangen. Leuke actie.
Daarna al diverse artikelen besteld. Website is goed en...
Prima houder en mesjes (triple head, executive nog niet geprobeerd)
Via Bamigo starterspakket ontvangen. Leuke actie.
Daarna al diverse artikelen besteld. Website is goed en duidelijk.
Erg goede service, vragen worden snel beantwoord.

R Huijten

Goed ook service nadat levering niet helemaal lukte in eerste instantie

Service

Fred Schulze

Goed product, goede service

Tweemaal contact gehad en beide keren keurig opgelost

Wilbert Jeuken

Via Bamigo een starterspakket aangevraagd. Ging in eerste instantie mis omdat de code niet werkte. Dit werd snel opgelost, waarna het pakket alsnog op mijn deurmat plofte. Contact ging prima,... Via Bamigo een starterspakket aangevraagd. Ging in eerste instantie mis omdat de code niet werkte. Dit werd snel opgelost, waarna het pakket alsnog op mijn deurmat plofte. Contact ging prima, service is goed. Kwaliteit van de mesjes (executive) laat helaas wat te wensen over. Ze lijken snel bot te worden, wat een (onaangenaam) trekkerig gevoel bij het scheren tot gevolg heeft. Ook hoopt het "scheerafval" zich op tussen de mesjes, wat lastig schoon te maken is. Dat zou erop kunnen wijzen dat de mesjes té dicht op elkaar geplaatst zijn.

Jaap Vente

Gratis mesjes en houder verkregen via Bamigo. Houder is top maar de mesjes is een grote teleurstelling

Houder is top, ligt lekker in de hand

Reactie ShaversClub:

Beste Jaap,
Jammer om te horen dat onze mesjes niet bij je passen!
Beste Jaap,
Jammer om te horen dat onze mesjes niet bij je passen!
Scheren is een erg persoonlijke ervaring, en het uitzoeken van het perfecte scheermesje wat bij jouw huidtype en scheerroutine past ook.
Mocht je nog samen willen kijken of je ervaring te verbeteren is door wat wijzigingen door te voeren in je scheerroutine, stuur dan even een mailtje (info@shaversclub.nl)!
Meestal lukt het dan om alsnog een goede scheerervaring te krijgen na wat advies.
Ik wil je in ieder geval bedanken voor het uitproberen van onze mesjes!
Vincent de Groot
Ledenservice

Mike de Vries

Fijn scherende mesjes. Gaan lang mee

Daniel

Sympathiek concept, goed service

Service, pay-as-you-go en je kunt makkelijk bij bestellen

R. Lagas

Ik ben nog maar kort lid, maar de eerste indruk is heel goed.

Daarvoor ben ik er nog te kort bij, maar het thuissturen van de mesjes vind ik al heel slim!

Dennis

Prima service, strakke levering en goede kwaliteit van de mesjes. Een echte aanrader gezien de prijs/kwaliteit verhouding!

Scherp, gemakkelijk in gebruik

Johan v.d. Kamp

Ik ben tevreden over het starterspakket en de mesjes, ik gebruik ze echter maar in het
weekend, want doordeweeks scheer ik mij met apparaat.
Heb tot...
weekend, want doordeweeks scheer ik mij met apparaat.
Heb tot nu toe nog maar, 2 sets mesjes versleten maar de mesjes zijn goed, tot nu toe
v. Shaversclub

Het starterspakket was verpakt in grote envelop, met mes en houder terwijl overige
mesjes in kleine envelop verstuurd worden.