Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

P van der Meulen

Vanwege de regelmatig terugkerende zoektocht om betaalbaar mijn welbekende A merk scheermesjes te kopen - waardoor ik veel te lang met botte mesjes doorging - besloten om na een zoektocht en... Vanwege de regelmatig terugkerende zoektocht om betaalbaar mijn welbekende A merk scheermesjes te kopen - waardoor ik veel te lang met botte mesjes doorging - besloten om na een zoektocht en gebaseerd op andermans ervaringen de shaversclub uit te proberen. Vorige week startpakket ontvangen (The Executive). Zeer stevige houder, simpel maar erg doeltreffende kliksysteem. Gevoelsmatig zien de mesjes er minder premium uit dan van het welbekende A merk. Maar dat is alleen optisch. Na mijn eerste scheerbeurt helemaal overtuigd. Plekken die voorheen niet glad werden, worden nu een stuk gladder, en de delen van mijn gezicht die gewoon glad werden zijn nu babyhuidje glad!

Nadeel van deze ongelovelijk scherpe mesjes is ook iets meer wondjes na mijn eerste scheerbeurt. Dit doet voor mij geen afbreuk aan de scheerervaring maar is een logisch gevolg. Wat mij geïnspireerd heeft om te gaan zoeken hoe ik mij het beste kan scheren en verzorgen na het scheren.

En daar zou de shaversclub wat mij betreft nog beter op in kunnen springen door ook de klassieke scheerbenodigdheden aan te gaan bieden zoals een een gezichtsreiniger, goede kwast, scheerzeep, en aluinsteen en andere nabehandelingsproducten. Dit is eigenlijk het enige wat ik mis voor een volledige beleving. Naast het ultieme gemak om voor een redelijke prijs op gezette tijden je scheermesjes kunnen vervangen, maar ook je bijbehorende verzorgende producten af te kunnen nemen.

En wat ik een beetje mis, maar dat is een beetje spijkers op laag water zoeken: een simpel houdertje. Maar een bekertje voldoet ook prima, dus ook dat is nou niet echt een punt.

De mesjes, wow! Superscherp, en prettig scherend. En ook de precisiemesje is top doordat er een soort geleidingsstripje voor zit wat je ook beschermt tegen snijden maar waardoor je ook nog veel... De mesjes, wow! Superscherp, en prettig scherend. En ook de precisiemesje is top doordat er een soort geleidingsstripje voor zit wat je ook beschermt tegen snijden maar waardoor je ook nog veel beter de lastige plekjes echt goed glad kan scheren. En de houder is top, simpel en erg stevig en prettig vast te houden.

Jacco

Via Bamigo een aantal gratis mesjes mogen ontvangen

CPM Peeters

Ik ben nog maar kort lid, dus ik heb nog niet zo veel ervaring, maar vooralsnog bevallen de producten mij prima

ron van kleinwee

Zeer goede ervaring
Snelle levering van prima mesjes
Zeer nette afhandeling bij problemen
Zeer aanbevelingswaardig.

Sjonnie Boksem

Met deze super scherpe mesjes wordt mijn gezicht echt een babyface zo glad.?

Zeer scherp

Chris

Niet veel van verwacht, maar tegen alle verwachtingen in gewoon perfect !

Goede houder en echte kwaliteitsmesjes.

Ian

Ik gebruik scheermes alleen om mijn hoofd kaal te scheren. Dat is dus een relatief groot oppervlak en gevoelig bovendien.

Goede grip en opmerkelijk goede kwaliteit van messen die langer meegaan dan ik oorspronkelijk veronderstelde.

Raj

Goede service en kwaliteit

Mooi scheersysteem goede mesjes

Bart Bullens

Nooit over een switch nagedacht met mesjes. Maar dit is een zeer goed alternatief voor de grotere merken.
Scherp geprijsd, makkelijk te bestellen, snelle communicatie, snelle levertijden.

- Goede kwaliteit mesjes
- Overzichtelijke website
- Snelle communicatie
- Snelle levertijden

Jan Ploeg

Ik had eerst een abonnement bij een concurrent. Omdat ik vorige week Bamigo Shirts kocht, heb ik dat abonnement stopgezet. Vandaag jullie mesjes voor het eerst gebruikt. Ai, dat viel tegen. Na een... Ik had eerst een abonnement bij een concurrent. Omdat ik vorige week Bamigo Shirts kocht, heb ik dat abonnement stopgezet. Vandaag jullie mesjes voor het eerst gebruikt. Ai, dat viel tegen. Na een halve scheerbeurt heb ik mes en houder meteen in de prullenbak geworpen en toch maar weer het scheergerei van de concurrent genomen. Hoe krijgen jullie die messen zo bot?

Reactie ShaversClub:

Beste Jan,
Vervelend om te horen!
Beste Jan,
Vervelend om te horen!
Dat is een afwijkende ervaring, gezien onze leden normaal juist een positieve ervaring hebben. Onze mesjes zijn vlijmscherp, dat is zelfs soms een klacht. Wat ook af te zien is aan ons ledenaantal en onze recensies. Ik hoor dus graag van je wat je scheerroutine precies inhoud! Wellicht kan ik je hierin wat advies geven om je ervaring met onze mesjes te verbeteren.
Ik denk namelijk dat hierin iets mis gaat.
Stuur ons even een berichtje op info@shaversclub.nl, dan help ik je graag!
Alvast bedankt!
- Marco Koers