Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

A van neerbos

Snelle service alleen jammer dat de houder waar de mesje op moeten maar een keer krijgt

Iwan

Wil ik even doorgeven dat ik zeer tevreden ben over de mesjes. Als ik 1 extra toevoeging erg fijn zou vinden is een scheergel/schuim van jullie. En nog bedankt voor het aanpassen van de bestelling ;)

Patrick Hink

Kwalitatieve mesjes en je krijgt nieuwe wanneer je ze nodig hebt, zonder dat je daar zelf aan hoeft te denken. Nooit meer bot scheren.

Goed bereikbaar en meedenkend.

van Heur

Tot nu toe prima.

Cornelis Kettenis

De ervaring is goed de lever tijd was korter dan was geadverteerd.

De mesjes zijn scherp en blijven erg lang goed. Je kan er zeker een maand per mesje doen als je heb 2-3 keer per week gebruikt

Quinten

Goede scheermesjes voor een prima prijs.. dit scheelt je in ieder geval het doorzoeken van 20 folders voor een aanbieding die uiteindelijk duurder is dan lid worden van de shaversclub... Plus dat... Goede scheermesjes voor een prima prijs.. dit scheelt je in ieder geval het doorzoeken van 20 folders voor een aanbieding die uiteindelijk duurder is dan lid worden van de shaversclub... Plus dat je er toch ook gewoon bij wil horen..?!

Makkelijk te bestellen, snel geleverd, mooie verpakking

Albert

Vanmorgen voor het eerst met de schaversclub geschoren, dit ging fantastisch. Dankzij Bamigo ben ik lid geworden van de schaversclub, daar ben ik ze erg dankbaar voor.

De mesjes zijn zo scherp dat je helemaal niet voelt dat je aan het scheren bent, het resultaat is wel superglad.

john van tilburg

Nadat er met de eerste levering iets fout was gegaan alles goed gekomen en helemaal dik tevreden.
Mesjes zijn scherper en nog belangrijker ...ik heb geen pijn meer bij t scheren.

TOP mesjes.

renko hoogendorp

De messen zijn van topkwaliteit, slijten helemaal niet snel. Ik gebruik er geen 4 per maand, maar het voordeel van messen is dat er geen houdbaarheidsdatum op zit. En ik zeg altijd maar zo: Er is... De messen zijn van topkwaliteit, slijten helemaal niet snel. Ik gebruik er geen 4 per maand, maar het voordeel van messen is dat er geen houdbaarheidsdatum op zit. En ik zeg altijd maar zo: Er is geen betere raad dan voorraad.

Het abonnement is ten alle tijden te pauzeren of stop te zetten.

e van worcum

Alles snel geregeld .goede services prima

Een goed en prettig handvat .ligt lekker in de hand