Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

k.miedema

Ik heb mijn abonnement al snel opgezegd, nu krijg ik tot mijn verbazing een nieuwe zending, ik heb hier niet om gevraagd

Chiel Nieuwenhuijzen

Ze bevallen me zeer goed.

Vincent

Leveren zoals afspraak.

Aaron

Makkelijke procedure, snelle levering en goede kwaliteit mesjes.

-verzendtijd
-kosten
-mesjes

Samer Rashid

Greate quality and shaving experience

The handle is solid and heavy duty, the razor blades are also of great quality and shaves smoothly

leo eijkhout

Ben pas lid maar de mesjes zijn prima hoor

G

Steven Mulder

Eerste review na de overstap.
Eerste review na de overstap.
Nu sinds een week maak ik gebruik van een nieuw systeem, althans voor mij dan. "Shaversclub" hiervoor maakte ik gebruik van een concurent. Het scheerresutaat daar was de sensatie van het scheren met een botte kaasschaaf. (Althans het idee achteraf, niet dat ik me ooit scheerde met een kaass..)
Daar gebleven omdat ik geloof had dat de kleine meerprijs die ik betaalde er voor zorgde dat de mesjes uit elkaar gehaald zouden worden op een sociale werkplaats, voor een beter milieu en werkgelegenheid. Dit bleek niet waar. Een illusie armer,overgestapt. Ik koos ervoor om de 5 mesjes variant te nemen. -Omdat ik het waard ben- (+1 verstopt in de bovenkant "het trimmer mesje")
Bij daaglijks scheren gebruik je één mesje per week. Het was een verademing, minder stug en in 1 x het gewenste resultaat. (Doet echt niet onder op de duurste scheermesjes vanuit de winkel) ik ben dus om. Is alles dan echt zo goed? Is er geen ruimte tot verbetering?
Qua mesjes zit het tegen uitstekend aan. Alleen dat mesje bovenop werkt (voor mij) nog niet zo fijn als het welbekende mesje uit de winkel. Het zit in een andere hoek waardoor ik (nog) niet de juiste houding hiervoor kan vinden.

En ik mis een houder, omdat het mesje nu slingert over het glasplaatje onder onze spiegel. Een ergenis van mijn vriendin. -Volgens mij is dit eenvoudig op te lossen-

Maar samengevat ben ik blij dat ik de overstap heb gemaakt. Ga niet meer terug!

Mesjes gaan lang mee
Prima scheerervaring

Bas

Prima service. Fijne scheermesjes van een degelijke kwaliteit. Handvat voelt lekker stevig aan. Scheert top en goed glad!!

Kwaliteit

Bart

Goeie kwaliteit voor een goeie prijs !

Bert van de Greef

Ik ben lid geworden en kan ieder een aanbevelen om de mesjes uit te proberen. Na jaren te zoeken naar goede mesjes voor mijn te scheren ben ik uit gekomen bij de Shaversclub . a Goede... Ik ben lid geworden en kan ieder een aanbevelen om de mesjes uit te proberen. Na jaren te zoeken naar goede mesjes voor mijn te scheren ben ik uit gekomen bij de Shaversclub . a Goede service en goede mesjes en komt elke maand op tijd

De klantvriendelijkheid en als men tegen een probleem op loopt wordt er een goede oplossing genomen