Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Johan Faber

Perfect ik was al lid en heb nu ook één van de kinderen een lidmaatschap gegeven.

Duidelijk en correct

J.W.van den Bos

Het geleverde scheermes met de daarbij behorende houder is van prima kwaliteit en het mesje scheert je voortreffelijk glad
Ook licht de houder goed in de hand en door de flexibiliteit tussen...
Ook licht de houder goed in de hand en door de flexibiliteit tussen de houder en het mesje volgt het alle oneffebheden van je gezicht

de eerste keer moest ik even wennen aan de site om te bestellen en heb toen 3 x ingelogd maar dat kan ook aan mij gelegen hebben

Tom

Absoluut geen aanrader. Van het eerste mesje wat ik probeerde brak de bovenkant, bij de rest blijven de haren er in hangen als ik ze probeer uit te spoelen. Het gevolg is dat het mesje voelt als... Absoluut geen aanrader. Van het eerste mesje wat ik probeerde brak de bovenkant, bij de rest blijven de haren er in hangen als ik ze probeer uit te spoelen. Het gevolg is dat het mesje voelt als schuurpapier. Ik heb het nog een 2de keer geprobeerd, weer een nieuw mesje gepakt, maar helaas. Alles is in de prullenbak verdwenen.

Gerie

Hele fijne mesjes die mijn huid niet beschadigt en lang mee gaan. Uitstekend.

Goede mesjes en snelle levering.

Alex Peter Dokter

Snelle dienstverlening, en opvallend mooie verpakking van het product.

Opvallend is de gladde kin na twaalf keer scheren, wel moet gezegd worden dat de eerste twee tot drie keer voorzichtig gewerkt moet worden, vanwege de scherpte.

r.g.j van kleinwee

Lekkere scherpe mesjes voor een prima prijs

Sven

Mijn ervaring is zeer positief. Ik ontvang elke maand mijn mesjes van hoge kwaliteit. Als ik deze kwaliteit in de winkel zou moeten kopen zou ik er 3x zo veel voor moeten betalen. Levering is elke... Mijn ervaring is zeer positief. Ik ontvang elke maand mijn mesjes van hoge kwaliteit. Als ik deze kwaliteit in de winkel zou moeten kopen zou ik er 3x zo veel voor moeten betalen. Levering is elke keer netjes op tijd.

Nette levering
Vriendelijk contact met klanten
Doen wat ze beloven

Edwin Bandt

Zeer goede mesjes, makkelijke houder, optimaal bestel gemak en perfect gebruik van 1 mesje per week.
Dus prijs kwaliteit is geweldig.
10 euro per maand aan verbruik en je hoeft de deur...
Dus prijs kwaliteit is geweldig.
10 euro per maand aan verbruik en je hoeft de deur er niet voor uit, beter kan gewoon niet.

Gewoon heel goed.

mario janssen

Duidelijke website, snelle levering. Prima

Ben tevreden en vind het uitermate makkelijk, nooit meer nadenken of je nog mesjes in huis hebt.

Gert Schmidt

De scheermesjes zijn scherp, dat is goed. Ik moet wel opletten met scheren omdat ik een hoekig gezicht heb, haal ik me eerder open. Het oppervlak gaat niet mee met de contouren van mijn gezicht. De... De scheermesjes zijn scherp, dat is goed. Ik moet wel opletten met scheren omdat ik een hoekig gezicht heb, haal ik me eerder open. Het oppervlak gaat niet mee met de contouren van mijn gezicht. De houder en mesjes zijn niet flexibel zoals concurrent Gilette Fusion Proglide met beweegbare kop.
De mesjes zijn niet makkelijk schoon te maken onder de kraan.
Tot zover mijn bevindingen.

Keurige levering.