Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

linssen

In de korte tijd heb ik geen negatieve reactie ,, alles gaat perfect

de kwaliteit .. en het bezorgen ...

F Lips

Goede service, goed concept matige mesjes. Mesjes niet te vergelijken met premium brand...

Nette levering, prima houder.

Patric Smakman

Alles is goed overzichtelijk en duidelijk. Mesjes worden netjes geleverd en op tijd.
Flexible instelling waardoor alles netjes glad verloopt.

Snelle en directe communicatie, duidelijkheid

Cees van Houten

Goede ervaring, helder, snel

Overzichtelijke site en service

M Korotkiy

Aanmelding, levering, alles gaat prima!

Gemaak en kwaleteit

Mariaeleanore Hooning

Goed geregeld zoals ze de dingen doen en fijne comunicatie veel duidelijkheid. Over de vragen die ik stelde goed geregeld zoals het product thuis gestuurt word.

Geven veel goede aandacht om de klant erbij te betrekken en goede uitleg over hoe en wat.

William Keijzers

Nog nooit zulke waardeloze mesjes gehad.
Tweede keer scheren krassen in huid, derde keer kreeg ik wondjes ervan.

Zijn er niet

Marco vd Bosch

Heb vorig jaar een setje van jullie besteld om te proberen. Sinds de 1st ervaring met jullie scheermesjes was ik meteen verkocht en ben overgestapt van gilette fusion proglide naar de mesjes van... Heb vorig jaar een setje van jullie besteld om te proberen. Sinds de 1st ervaring met jullie scheermesjes was ik meteen verkocht en ben overgestapt van gilette fusion proglide naar de mesjes van shaversclub.Scheert net zo goed als alleen veel goedkoper

Scheert net zo goed als de gilette fusion progilde .

Bart

Goed. Duurde helaas even voordat ik mijn eerste bestelling in huis had, maar op tijd duidelijke uitleg gekregen waarom dit zo was. Vervolgbestelling keurig op tijd in huis.

Makkelijk. Stevig handvat aan het mesje. Goede service, snelle reactie op vragen

Peter Van Beek

Gebruikte eerste gilette fusion maar deze mesjes vind ik zelfs beter dan den gilette mesjes.

blijven lang scherp, geen irritatie tijdens het scheren