Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Dennis

Snelle en betrouwbare service!

Scheermesjes zijn super,ook geen last meer van een gevoelige huid na het scheren. En zien er ook nog strak uit. Ik heb mijn gillete in de prullenbak gegooit. Nu heb ik dezelfde kwaliteit voor... Scheermesjes zijn super,ook geen last meer van een gevoelige huid na het scheren. En zien er ook nog strak uit. Ik heb mijn gillete in de prullenbak gegooit. Nu heb ik dezelfde kwaliteit voor minder. Ik ben tevreden!

Kevin

Kwaliteit van de mesjes zijn goed. Ben net 2 maanden lid en heb me helaas weer afgemeld. Ik zag op mijn rekening dat ze 2x het bedrag in hebben gehouden op dezelfde dag. Gebeld naar de... Kwaliteit van de mesjes zijn goed. Ben net 2 maanden lid en heb me helaas weer afgemeld. Ik zag op mijn rekening dat ze 2x het bedrag in hebben gehouden op dezelfde dag. Gebeld naar de klantenservice en werd al snel gezegd dat er een bug of fout in het systeem zit. Ze zouden het geld terugstorten op mijn rekening. Als ik niet op mijn bankrekening had gekeken zou het me niet zijn opgevallen. Misschien zijn er nog meer klanten met hetzelfde probleem, maar ze melden dit niet op hun site of via mail!!! Nu nog steeds ( 1 week verder) heb ik mijn bedrag niet terug ontvangen. Heb weer gebeld en een mail gestuurd, nog steeds geen antwoord. En telefonisch gisteren in iedergeval onbereikbaar. Dus bij deze heb ik me vandaag afgemeld. Vervelend, want de mesjes zijn goed.

De mesjes zijn goed

Michael Risse

Na een vraag via facebook direct persoonlijk contact.
Netjes alle vragen beantwoord en gelijk de mesjes besteld

Mesjes lopen niet vol met mijn grove baard en ze blijven lang scherp

Dennis Matena

Heel goed, zeker een aanrader voor anderen.

Prima service, goede mesjes, stevig handvat, goed betaalbaar, flexibele abonnementen

Rob van der Heyden

Goede scherpe mesjes die glad en zacht scheren

Ze glijden zeer zacht over je huid heen. Groot verschil met de gillette fusion mesjes.

Jan van Dongen

Ben nog niet lang lid maar tot nog toe prima. Mits mijn 2de zending ook inderdaad op tijd komt

goede mesjes en een prima houder. Als de na zending goed blijft gaan een prima zaak!!!

gertjan van esveld

Makkelijk en heel erg goed

doen wat ze beloven

Robin Boelen

Tot nog toe vallen de mesjes mij nogal tegen. En dat komt voornamelijk door de slechte afvoer van het afgeschoren haar. De mesjes zitten heel snel vol en zijn slecht uit te spoelen. Alleen door met... Tot nog toe vallen de mesjes mij nogal tegen. En dat komt voornamelijk door de slechte afvoer van het afgeschoren haar. De mesjes zitten heel snel vol en zijn slecht uit te spoelen. Alleen door met de duim met de snij richting mee over de mesjes te vegen komen de haren eruit

Fijne houder en positie van mesjes

Ton van BUUL

Goede mesjes Goede service

Aanraden om lid te worden

Goede service

Ton Roelofs

Super goede mesjes voor een lage prijs.

Makkelijk te bestellen en zelf aan te geven hoe vaak je de mesjes wilt ontvangen.