Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Jasper Jolink

Mesjes zijn prima, maar houden een week niet super goed vol. Verder is de belevering van nieuwe mesjes precies goed, maar het is afwachten of het op tijd komt. Lekkerder zou een week eerder zijn,... Mesjes zijn prima, maar houden een week niet super goed vol. Verder is de belevering van nieuwe mesjes precies goed, maar het is afwachten of het op tijd komt. Lekkerder zou een week eerder zijn, zodat je zeker weet dat het op tijd is!

De Service op zich! Goed concept!

hj vd loosdrecht

Redelijk

Henk Beusekamp

Prima mesjes ik gebruik de vijf mesjes

goeie service

Harrie Wijnants

Tot nu toe geef ik 2 ** ben nog niet zeker of ik hiermee wil doorgaan, vind de mesjes middelmaat als men Gilette gewend is het moeilijk om een goede objectieve mening te geven. Des al niet te min... Tot nu toe geef ik 2 ** ben nog niet zeker of ik hiermee wil doorgaan, vind de mesjes middelmaat als men Gilette gewend is het moeilijk om een goede objectieve mening te geven. Des al niet te min heb ik de 2e bestelling door laten gaan en zal dan een besluit moeten nemen.

patrick bonema

Heel goed geen klachten

top

maurice van der weerden

Ik ben zeer tevreden over de mesjes en ook de prijs is prima, kortom; een zeer goede prijs kwaliteitsverhouding!?

Michael

Goede ervaring! Goede mesjes en leverbetrouwbaar

Vriendelijk, accuraat en humor

Robin

Gebruik al jaren Fusion Pro, maar door deze stuntprijs wilde ik het graag proberen. Alles leek perfect tot mijn eerste scheerbeurt: heel veel wondjes. Ik dacht in eerste instantie dat het mijn eigen... Gebruik al jaren Fusion Pro, maar door deze stuntprijs wilde ik het graag proberen. Alles leek perfect tot mijn eerste scheerbeurt: heel veel wondjes. Ik dacht in eerste instantie dat het mijn eigen schuld was, maar na het een tweede keer geprobeerd te hebben tot de conclusie gekomen dat ik: 1) slechte mesjes heb ontvangen. 2) deze mesjes simpelweg niet geschikt zijn voor mijn gezicht. Omdat ik toch veel positieve reviews lees ga ik uit van de tweede mogelijkheid.

Mooie website, goede presentatie en snelle levering.

G. Simon

Makkelijk krijg levering wanneer je wilt

Scherpe mesjes makkelijk schoon te maken

Jeroen Smalbrugge

Nog nooit zo fijn geschoren! Ik heb een gevoelige huid, maar dit mesje (Executive) doet me bijna verlangen naar de volgende scheerbeurt, zo fijn, zo glad en enorm soepel als het scheert!

Gedegen kwaliteit voor een echt lage prijs, beter krijg je echt niet, en ZEKER niet voor dat geld!