Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Phkanters

Sinds kort lid en mocht de executive bladen uitproberen. Bevallen erg goed. Mis alleen nog een houder op systeem op te hangen. Voorheen Gillette fusion. Ik ben om?

Gaan zeker zo lang mee als Gillette blades

Joost

Had hiervoor een andere abbonnementsdienst voor mijn scheermesjes. Ik wilde de shaversclub wel eens proberen omdat deze wel cartridges hebben met 5 mesjes. Dit geeft een stuk minder irritaties dan... Had hiervoor een andere abbonnementsdienst voor mijn scheermesjes. Ik wilde de shaversclub wel eens proberen omdat deze wel cartridges hebben met 5 mesjes. Dit geeft een stuk minder irritaties dan bij 3.

Kortom; goede beslissing, ik ga niet meer weg!

Sterke houder en goede

Olav

Super communicatie en uitstekend product!

Goede houder

W. Punter

Reageren meteen op klachten, nemen de klant serieus en lossen het meteen op. De mesjes bevallen goed.

Peter-Paul Verhoef

Mooi concept! Zeer content over de mesjes en de kwaliteit. Doet voor mij niet onder voor de Gillette Mach3 die ik hiervoor gebruikte.

Zeer klantvriendelijk en servicegericht.

Slangen

Goede scherpe mesjes.

Henk Riethoff

Sinds kort lid geworden van de Shaversclub. Wat een verademing. Mesjes die keurig verpakt worden geleverd, en nog scherp zijn ook. Dit was na het debacle van die "andere scheerclub" echt nodig. Geen... Sinds kort lid geworden van de Shaversclub. Wat een verademing. Mesjes die keurig verpakt worden geleverd, en nog scherp zijn ook. Dit was na het debacle van die "andere scheerclub" echt nodig. Geen seconde spijt van Shaversclub. Geen huid irritatie meer!

W. Bussink

Prima service. Mesjes scheren uitstekend. Klein probleem gehad met mesje dat ik zelf waarschijnlijk verkeerd uit verpakking heb gehaald waardoor het afbrak. Hierover gemaild, vervolgens zeer snelle... Prima service. Mesjes scheren uitstekend. Klein probleem gehad met mesje dat ik zelf waarschijnlijk verkeerd uit verpakking heb gehaald waardoor het afbrak. Hierover gemaild, vervolgens zeer snelle reactie en keurig oplossing van probleem, TOP.

reactie snelheid oplossingsgerichtheid.

J.w.van den Bos

Ben zeer tevreden over het geleverde product maar ook zeker over de service en nazorg voor de klant
Mijn nieuwe zending van mesjes had ik na 14 dagen van de bevestigings mail dat deze verstuurd waren nog niet ontvangen via POSTNL heb een mail gestuurd aan Shaversclub welke direct werd beantwoord met de mededeling dat zij gelijk nieuwe mesjes op gingen sturen en mocht ik alsnog de mesjes van de eerdere zending ontvangen dan mocht ik die ook houden (Dat laatste dus het alsnog ontvangen is tot heden niet gebeurd) een bijzonder goed mesje want door deze omstandigheden moest ik mij met het laatste mesje 34 dagen scheren en dat zonder problemen cq openhalen van je gezicht in een woord pertect.