Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

edwin meertens

Net mijn eerste setje gehad, ziet er prima uit.

tot nu toe zijn het uitstekende mesjes, maar dat was bij de concurent ook tot ze mesjes gingen veranderen toen was de kwaliteit van de mesjes voor mioj in ieder geval stukkem minder.

Beste Edwin,
Bedankt voor je recensie!
Wij gaan onze mesjes voorlopig niet aanpassen gezien onze leden hier blij mee zijn. Dus wees gerust! ;)
Marco...
Beste Edwin,
Bedankt voor je recensie!

Evelien

Via facebook gevonden en erg enthousiast geworden over het product. Zeker in combinatie met die prijs!

Ik als vrouw heb nu 1 mesje getest en dacht eerst dat het mesje bot was aangezien ik gewend ben dat je het mesje voelt schrapen over je huid. Maar niets was minder waar, super scheerresultaat zonder... Ik als vrouw heb nu 1 mesje getest en dacht eerst dat het mesje bot was aangezien ik gewend ben dat je het mesje voelt schrapen over je huid. Maar niets was minder waar, super scheerresultaat zonder schrapen en kleine beschadigen. het scheren zelf voelt dus superzacht. Top!

Hoi Evelien,
Hartelijk dank voor je recensie en je lidmaatschap bij ons! :)
Vincent de Hoog

Robert Jan Weel

De manier waarop alles geregeld is is top. Alleen de mesjes zelf bevallen mij niet goed. Te groot verschil met wat ik voorheen gebruikte helaas.

Commercieel zit het goed in elkaar

Anouk

Snel geleverd, maar de mesjes hadden meer weg van een luxe wegwerpmesje. Vaker dan 1x gebruiken was niet fijn. En dan is het niet meer zo goedkoop.

Mark Klein Ganseij

Topklasse mesjes met een hoog scheercomfort voor een hele goede prijs!

Uitstekende mesjes voor een zeer scherpe prijs. Naar mijn mening beter dan de grote gevestigde merken, maar dan vele malen goedkoper. De mesjes zijn vlijmscherp en dat blijven ze lang, het... Uitstekende mesjes voor een zeer scherpe prijs. Naar mijn mening beter dan de grote gevestigde merken, maar dan vele malen goedkoper. De mesjes zijn vlijmscherp en dat blijven ze lang, het scheercomfort is groot, dus geen snijwondjes. De houder en mesjes zijn van prima kwaliteit het mes ligt prima in de hand. Ik scheer ook mijn hoofd met deze mesjes en dat werkt ook super!

Hoi Mark,
Bedankt voor je recensie en je limdaatschap! Wij zijn met je verbeterpunten bezig. Vooral het losse bestellingen plaatsen verwacht ik snel. Wij zullen hier alle leden over informeren....
Hoi Mark,
Bedankt voor je recensie en je limdaatschap! Wij zijn met je verbeterpunten bezig. Vooral het losse bestellingen plaatsen verwacht ik snel. Wij zullen hier alle leden over informeren. :)
Nogmaals bedankt!

Renate Bijl

Een hele fijne ervaring ??

De grappige feedback die er op reacties gegeven worden op Facebook hebben ervoor gezorgd dat ik nu een lidmaatschap bij jullie heb. Ik ben meer dan zeer tevreden over de mesjes. Helemaal top, ga zo... De grappige feedback die er op reacties gegeven worden op Facebook hebben ervoor gezorgd dat ik nu een lidmaatschap bij jullie heb. Ik ben meer dan zeer tevreden over de mesjes. Helemaal top, ga zo door!

Reactie ShaversClub:

Leuk om te horen Renate! :) Wij gaan daar zeker mee verder. Bedankt voor je ldimaatschap en je recensie!

W. Punter

Reageren meteen op klachten, nemen de klant serieus en lossen het meteen op. De mesjes bevallen goed.

Reactie ShaversClub:

Fijn om te horen dat je klacht goed is afgehandeld en dat je tevreden bent met de mesjes! Hartelijk dank voor je recensie. :)

Niki Dicker

Ik heb het idee dat de mesjes stukjes overslaan en ze roesten al na 1 week.

De mesjes zijn scherp

Jaimy Verhoeven

Top

Goed en sterk product

Pascal

Altijd scheermesjes in huis van goede kwaliteit

Gewoon handing!