Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Sven

Ik ben zeer tevreden. Ik scheer met deze mesjes fijner dan met mijn mesjes van 30 euro per cartridge.

Roderick Teslan

Hele goede en scherpe mesjes. Mooie starterset en de uitstraling van de club is ook erg mooi.

Mesjes, uitstrailing handvat mooi chroom

Reactie ShaversClub:

Super om te horen dat je zo tevreden bent! :)
Super om te horen dat je zo tevreden bent! :)
Hartelijk dank voor je recensie en de scheercremes e.d. komen er zo snel als mogelijk aan! Deze zijn in ontwikkeling. Wij zullen onze leden hierover informeren, dus je hoort nog van ons.
Marco Koers
Ledenservice

Ed

Geen goede nazorg!

Een belangrijk punt: de mesjes zijn zeer goed!!

Savannah

Heel blij dat ik hier lid ben geworden, zijn actief in het reageren op berichten en duidelijk in wat ze op de markt brengen.

Lekker makkelijk, bestellen en het wordt in je brievenbus bezorgd! Je hoeft dus nooit meer de deur uit omdat je ontdekt dat je zonder mesjes zit. Met zo'n abonnement heb je ze altijd in huis. Ze... Lekker makkelijk, bestellen en het wordt in je brievenbus bezorgd! Je hoeft dus nooit meer de deur uit omdat je ontdekt dat je zonder mesjes zit. Met zo'n abonnement heb je ze altijd in huis. Ze zijn ook super scherp, dus zeker goeie kwaliteit! Ben er heel erg blij mee, bespaart me een hoop gedoe en centen.

Joshua Koster

Goede mesjes voor een scherpe prijs!

Vlijmscherpe mesjes (dit is iets goeds, maar ik moest er wel aan wennen)

R. van der Heyden

Levering is snel en zoals gezegd via de brievenbus.

Niet te veel keuze.

Ferry Hoes

Zeer degelijke kwaliteit mesjes en houder, netjes verpakt en snel geleverd.

Kwaliteit is echt verbazingwekkend goed, zeker voor 7,-.

Ruud Zeitzen

Zie mijn tekst bij sterke punten; uitstekende ervaring!!

Het logo spreekt me aan en uitstekende service; ik had een extra houdertje gevraagd die ik direct meegeleverd heb gekregen in een setje. Eerst had ik een abonnement bij Boldking; bij shaversclub... Het logo spreekt me aan en uitstekende service; ik had een extra houdertje gevraagd die ik direct meegeleverd heb gekregen in een setje. Eerst had ik een abonnement bij Boldking; bij shaversclub zijn de mesjes beter en beter verwerkt in de houder waardoor je minder snel je huid open haalt en prettiger scheert. De houder is ook steviger doordat deze niet flexibel is zoals bij Boldking. Kortom ....zeer tevreden!

Carlo

Goed mesjes , makkelijk thuis bezorgd.

wouter

Zeer fijn scheersysteem die net zo scheren als hun duurdere broers in de winkel
scheerde mij eerst ook met 5 mesjes en merk geen verschil

fijne houder die prettig in de hand ligt