Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Bart van Eijck

Altijd mach 3 van gilette gebruikt maar deze van shavers club bevallen goed zoniet beter

Mike

Goede kwaliteit mesjes voor een goede prijs en ik hoef nu niet meer op zoek naar goede mesjes buiten de deur

P V hoorn

De eerste week bevalt mij het zeer goed .
Kijken hoe lang je met de mesjes doet

Michael Bosveld

Eerste indruk is goed, maar ik hoop dat het in de toekomst ook zo blijf gaan. Ik dat de leveringen netjes worden gedaan zoals is afgesproken eens in de 2 maanden en daarna zal ik pas een definitieve... Eerste indruk is goed, maar ik hoop dat het in de toekomst ook zo blijf gaan. Ik dat de leveringen netjes worden gedaan zoals is afgesproken eens in de 2 maanden en daarna zal ik pas een definitieve oordeel geven en of ik jullie ga adviseren naar anderen.

Op dit moment nog geen opmerkingen

William

Ben tot nu toe erg tevreden wel jammer dat er geen houder of zo bij zit

Graag een houder erbij voor op te bergen

Marko Knauthe

Door de prijs kwam ik in de verleiding om de mesjes te bestellen. Binnen enkele dagen werd het pakket keurig thuis afgeleverd.

Ronald De Jong

Heb er nu 1x mee geschoren en mag super en lekker scherp, ben er zeer tevreden over. Alleen jammer dat er geen houder met zuignap erbij zit.

Een zuignap houder erbij doen is makkelijker.

M. Jansen

Goede ervaring.

Shoponline4you

Prima mesjes voor 10 euro

Zorgen dat het pakketje door de brievenbus past, dat kon in dit geval niet. Postbode moest aanbellen

Maikel

Duidelijke taal en binnen 5 werkdagen geleverd.