Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

JJ Vriend

Prima geregeld snel besteld en bezorgd prima kwalitiet

Geen ben tevreden

Tom Stalpers

Wanneer het mesje valt is ie gelijk kapot, bij andere merk is dat niet het geval.

John van der Borg

Vlotte levering van een mooi product

Voorwaarfen toegankelijker mede ivm betaling

Peter Huizinga

Snelle levering, solide mesjes en je hebt echt het gevoel dat je kwaliteitsmesjes in handen hebt. Niet te licht en niet te zwaar

U heet Shavers Club, maar op uw logo staat een man met een nogal zware baard :-)

Kees

Ik vind de messen i.c.m. de houder/handgreep niet fijn scheren. De kop is te groot en voelt onhandig aan. Kwaliteit/scherpte van de mesjes zijn wel prima.

Arne Breepoel

Mesje plus handvat prima kwaliteit.

Mesje dichter naar de kanten zetten Zodat je ook de haartjes onder neus kan weg scheren.

C.K.

Ondanks dat ik me al jaren afvroeg waarom scheermesjes zo duur moesten zijn, had ik me er maar bij neergelegd dat dat gewoon zo was. Tot ik op de Shaversclub stuitte!!! Eindelijk goede scheermesjes... Ondanks dat ik me al jaren afvroeg waarom scheermesjes zo duur moesten zijn, had ik me er maar bij neergelegd dat dat gewoon zo was. Tot ik op de Shaversclub stuitte!!! Eindelijk goede scheermesjes voor een normale prijs!! Goede mesjes, snelle service en simpel te bestellen.

Mark Klein Ganseij

Uitstekende kwaliteit voor de scherpste prijs!

NVT

sanne

Hele fijne mesjes! Zelfs voor de dames!

Bakkum

Besteld nav advertentie op sociaal media. 5 keer geschoren. Mesjes voelen goedkoop aan, en halen mijn huid open. Het handvat is wel mooi stevig en solide. Je moet vaak over dezelfde plek om het... Besteld nav advertentie op sociaal media. 5 keer geschoren. Mesjes voelen goedkoop aan, en halen mijn huid open. Het handvat is wel mooi stevig en solide. Je moet vaak over dezelfde plek om het lekker glad te krijgen.

Als ik me scheer heb ik heel veel bloed. Het haalt dus mij huid open. En dat is pijnlijk. dit is voor mij een rede om weer terug te gaan naar mijn oude merk.
De uitstraling past niet bij de...
De uitstraling past niet bij de kwaliteit.