Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Barry Duermeyer

Een eind oordeel kan ik nog niet geven omdat ik pas vandaag hetb tweede mesje gebruik
en ik wil afwachten hoe mijn huid na een wat langere periode reageert.
Tevens wil ik gaarne de...
en ik wil afwachten hoe mijn huid na een wat langere periode reageert.
Tevens wil ik gaarne de levertermijn en de daaraan gekoppelde betalings datum verzetten naar "vanaf de 23e van elke maand.
m.v.g.

Niet op dat moment.
Een eind oordeel kan ik nog niet geven omdat ik pas vandaag het tweede mesje gebruik
en ik wil afwachten hoe mijn huid na een wat langere periode reageert. Niet op dat moment.
m.v.g.

Rens vervaart

Scheermes licht lekker in de hand.
Mesjes zijn goed scherp.

1:Een extra houder kunnen bestellen .
2: extra te bestellen hoes,zak of bakje om de set met rijzen mee te kunnen nemen.
3: bekijk de trimmer aan de achterzijden eens opnieuw ( andere...
1:Een extra houder kunnen bestellen .
3: bekijk de trimmer aan de achterzijden eens opnieuw ( andere merken zijn hier beter mee )

Ruud

Goede en snelle levering en mooi verpakt.
Mesjes bevallen mij er goed!!

Nvt

Richard van Tricht

Na lang twijfelen toch de starterset besteld. Houder ziet er goed en solide uit. Mesjes zijn mooi scherp. In plaats van dagelijks scheren, scheer ik mij nu om de dag. Prijs is goed en veel beter dan... Na lang twijfelen toch de starterset besteld. Houder ziet er goed en solide uit. Mesjes zijn mooi scherp. In plaats van dagelijks scheren, scheer ik mij nu om de dag. Prijs is goed en veel beter dan de concurrent. Nu nog mooi scheerzeep en wat accessoires, maar daar is men mee bezig.

Yusuf

Prima levering zoals aangegeven.

Henk van de Putte

Oke'.

Henk

Heb de mesjes redelijk snel ontvangen, nu 1 keer gebruikt. Mijn eerste reactie tot nu toe is redelijk. Ik had er meer van verwacht, vond de mesjes wat trekkerig scheren maar zou kunnen komen omdat... Heb de mesjes redelijk snel ontvangen, nu 1 keer gebruikt. Mijn eerste reactie tot nu toe is redelijk. Ik had er meer van verwacht, vond de mesjes wat trekkerig scheren maar zou kunnen komen omdat ik me al een paar dagen niet had geschoren.
Zal hier later op terugkomen als ik ze wat langer gebruikt heb.

Nog geen mededelingen op dit moment

Arnold

De mesjes hebben geen open achterkant waar de afgeschoren haartjes weggespoeld kunnen worden. Hierdoor gaat het grootste deel van de afgeschoren haartjes tussen de mesjes verstopt zitten, waardoor... De mesjes hebben geen open achterkant waar de afgeschoren haartjes weggespoeld kunnen worden. Hierdoor gaat het grootste deel van de afgeschoren haartjes tussen de mesjes verstopt zitten, waardoor de mesjes helaas al snel onbruikbaar worden.

Nagel

Super. Goede mesjes erg scherp.

Eric Jones

Ik heb een hekel aan teveel betalen voor scheren, en ik heb ook een hekel aan goedkope rotzooi die mijn gezicht doorploegen als een aardappelveld. Het aangevraagde scheermes voldoet prima, geen hele... Ik heb een hekel aan teveel betalen voor scheren, en ik heb ook een hekel aan goedkope rotzooi die mijn gezicht doorploegen als een aardappelveld. Het aangevraagde scheermes voldoet prima, geen hele rijen van messen die langer zijn dan mijn gezicht en geen onzin als trilfuncties, draaikoppen en anti-blokkeer remsysteem.

Reactie ShaversClub:

Hier moesten wij even van lachen. :) Mooie recensie. Bedankt!
We waren net van plan om een nieuw model uit te brengen met een anti-blokkeer remsysteem, dat laten we maar ff dan....
Hier moesten wij even van lachen. :) Mooie recensie. Bedankt!
Mvg,
Marco