Info op de website
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Herman

Donato Suhre

Goeie uitstraling, voor de prijs goeie mesjes en het gemak van het thuisgestuurd krijgen van de mesje. daarnaast ziet het er ook nog eens cool uit

Jan Robert Schutte

In een woord: geweldig

Wouter Zijlstra

Zeer prettig en goed in de handliggende houder, mesjes voelen goed aan (eerst wel even wennen maar dat is nornmaal bij een switch)..

. Klein detail wel, het zwarte beweegbare deel dat je bevestigd in de houder. Dit is van vrij stug materiaal gemaakt. Als je tijdens het scheren je mes laat vallen (tijdens douchen) dan is de kans... . Klein detail wel, het zwarte beweegbare deel dat je bevestigd in de houder. Dit is van vrij stug materiaal gemaakt. Als je tijdens het scheren je mes laat vallen (tijdens douchen) dan is de kans groot dat één van bevestigings beugels kraakt, en heb je niets meer aan dat mes.

Jan van der Vlies

Gewoon goed en vriendelijk

Tot nu toe geen

Collin

Vooraf was ik nogal sceptisch, altijd met Gillette geschoren, maar ben positief verrast! De bestelling en levering was super snel, op zondag besteld en dinsdag in huis. Ook doen de mesjes tot nu toe... Vooraf was ik nogal sceptisch, altijd met Gillette geschoren, maar ben positief verrast! De bestelling en levering was super snel, op zondag besteld en dinsdag in huis. Ook doen de mesjes tot nu toe niet onder voor Gillette na 4 keer scheren zoals ik gewoonlijk doe. Ik hoef mijn scheerstijl gelukkig niet aan te passen ten opzichte van Gillette.

Ruud Tegelbeckers

Tot nu toe goed door een fout van mijnkant niks ontvangen(verkeerd huisnummer) snel en goed opgelost.

Haren blijven snel tussen de mesjes steken en spoelen wat lastig weg.

richard

Kort maar duidelijk

Robert witlox cafe het udenaartje

Ik erg tevreden over de mesjes