Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

K miardjo

Goed. Kan nog niet exht beoordelen mesjes zijn redelijk tot goed

Ophang houder mis je dat zou erbij morten zitten ipv karton doosje

Ronald Boerrigter

Bij de 1e bestelling zijn de mesjes er sneller als vermeld.

Ritchie van Eekelen

Het is nog wennen...ik merk een verschil tussen Gilette en de mesjes van Shaverclub. Met Gilette haal ik m'n huid niet open, ook al heb ik al gedoucht van te voren, waardoor de huid en baard zacht... Het is nog wennen...ik merk een verschil tussen Gilette en de mesjes van Shaverclub. Met Gilette haal ik m'n huid niet open, ook al heb ik al gedoucht van te voren, waardoor de huid en baard zacht zijn. Nu met de mesjes van Shaverclub is het me de eerste keer wel overkomen. Ik ben nog niet volledig overtuigd, maar geeft het wel kans over langere tijd.

Mesjes mogen wat beter, meer richting Gilette kwaliteit (alhoewel in de prijs/kwaliteit verhouding niet goed vind bij Gilette)

Gerie

Snelle verzending, hele goede mesjes en netjes verzorgd verstuurd.

Alex does

Gewoon goed uitstekend

Harry Boekhorst

Bij de eerste keer gebruik is het mesje al afgebroken

Jules

Ben overgestapt van Boldking naar Shaversclub. Online bestellen liep helaas niet echt vlekkeloos. Na een paar dagen kwamen de mesjes gelukkig wel. De mesjes scheren goed en glad. Beter dan Boldking.... Ben overgestapt van Boldking naar Shaversclub. Online bestellen liep helaas niet echt vlekkeloos. Na een paar dagen kwamen de mesjes gelukkig wel. De mesjes scheren goed en glad. Beter dan Boldking. Misschien beetje appels met peren omdat ik bij Boldking de 3-mesjes versie gebruikte en bij Shaversclub de 5-mesjes.
De algehele beleving bij Boldking is wel beter.

Ik mis een paar sterke punten die concurrenten wel hebben:
- een handige houder voor het heft van het scheermes. Dat ligt nu los in de kast. Onhandig en niet hygienisch.
- de trimmer...
Ik mis een paar sterke punten die concurrenten wel hebben:
- de trimmer bij Gilette is handiger, vooral voor de moeilijk bereikbare plekken (onder de neusvleugels).
- het heft is vrij zwaar en inflexibel. Een duidelijk voordeel van Boldking.

E. Bandt

Kwaliteit van de mesjes is goed, elke dag scheren met 1 mesje per week, perfect

DCH Weldam

Nog niet zolang klant, nog geen echte ervaring. Makkelijke site en snelle handelingen.

Jullie geven aan dat er een baardtrimmer op het mesje zit, echter is dit niet te gebruiken (of ik doe iets verkeerd). ik heb het mesje met 5 bladen daarom speciaal besteld.
Ik overweeg om het...
Ik overweeg om het terug te draaien naar 3 bladen als dit niet opgelost kan of gaat worden.