Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

w p van kampen

Goed en snel geleverd mes werken super en houder ligt lekker in de hand

zou het nog nie weten

Arnaud Sluik

De eerste ervaring is redelijk. Op de hoekige plekken van het gezicht kan je je snel snijden.
De mesjes bewegen niet genoeg mee.

Mesjes zouden wat flexibeler moeten zijn. Dus ook zijwaarts bewegen. Nu snijd ik mij regelmatig op mijn kind, omdat het mesje niet voldoende meebeweegt met de vorm van de huid.

Visser

Net begonnen tot nu prima

Daniel

De mesjes zijn scherp. Het pakket kwam ruim optijd binnen en ik waardeer het vragen om input van de klanten.

Enige minpuntje is voor mij dat de mesjes snel kwaliteit (scherpte)...

Enige minpuntje is voor mij dat de mesjes snel kwaliteit (scherpte) verliezen. Na 3x scheren is het wel een beetje klaar.

Als het kan , de mesjes iets duurzamer maken.

C.G. Stolk

Tot nu toe een prima scheerbeurt! De mesjes zijn van prima kwaliteit en ze gaan niet snel vol zitten. In één keer jezelf helemaal scheren. Heb een enorm stugge baardgroei en scheer mezelf eens in de... Tot nu toe een prima scheerbeurt! De mesjes zijn van prima kwaliteit en ze gaan niet snel vol zitten. In één keer jezelf helemaal scheren. Heb een enorm stugge baardgroei en scheer mezelf eens in de 5 dagen (gemiddeld, kan langer zijn) en zelfs dan is het geen probleem om mezelf pijnloos en wondloos te scheren voor 5 maal met één mesje. Meer dan tevreden met Shaversclub!

Lex ter Schiphorst

Prima product en makkelijk te verkrijgen.

Aanvullende bestellingen op een zelfde account.
Ik heb twee startersets besteld in verband van gebruik op een Nederlands en buitenlands adres.
Hierdoor heb ik nu twee accounts.

Karel Bontrop

Goede stevige houder en scheert geweldig glad

gaarne een wandhouder met zuignap voor wand bevestiging

Meindert Schouw

Het is het beste wat ik maar gedaan heb om hier lid te worden had ik veel eerder moeten doen.

Ik vindt dat er geen verbeter punten zijn op dit moment.

Rob

Na de eerste bestelling vond ik de trple bladeniet zo lekker , heb nu de andere besteld dus deze eens proberen .

nee