Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Robbin

No-nonsense, eindelijk een scheerhandvat dat niet kan afknappen omdat je de complete mesjes (inclusief kantelmechanisme) erin schuift en niet erin vastklikt zoals de meeste systemen. Dus geen... No-nonsense, eindelijk een scheerhandvat dat niet kan afknappen omdat je de complete mesjes (inclusief kantelmechanisme) erin schuift en niet erin vastklikt zoals de meeste systemen. Dus geen afgeknapte palletjes meer waardoor je het hele scheersysteem moet vervangen.

Duidelijkere informatie op de site over beëindiging/aanpassen lidmaatschap

Hans Bouwman

Snel besteld en snel geleverd

Nee

maurits

Goede website, makkelijk te bestellen. Verzending en verpakking zeer matig. komt heel rommelig binnen, ziet er niet erg kwalitatief uit. Bovendien zat er in het midden een ruimte voor een tube... Goede website, makkelijk te bestellen. Verzending en verpakking zeer matig. komt heel rommelig binnen, ziet er niet erg kwalitatief uit. Bovendien zat er in het midden een ruimte voor een tube o.i.d. de leeg was. Had meteen de indruk dat er iets fout was gegaan.

Het terugplaatsen van de mesjes in het houdertje is nogal lastig. De glijstrip voor de mesjes geeft niet veel af, dat kan beter.

Drenth

Tot nu is goed.

hans

Eenvoudig bestellen. Snelle levering. Prettige mesjes.

Paul Iwan Milder

Uitermate tevreden wat betreft de mesjes en de min of meer flexibele houder. Enig min puntje vind ik als je op reis gaat is er geen stevig passende houder voor mesjes en houder. Althans ik heb... Uitermate tevreden wat betreft de mesjes en de min of meer flexibele houder. Enig min puntje vind ik als je op reis gaat is er geen stevig passende houder voor mesjes en houder. Althans ik heb het niet !

Stevige houder voor op reis voor zowel voor mesjes en apparaat bijeen.

G

Prima mesjes, mooi houdertje. Vriendelijke helpdesk.

Ik moest even goed kijken bij de eerste keer bestellen of ik dan de startset erbij zou krijgen. Bleek uiteraard zo te zijn. Was iets minder duidelijk bij het daadwerkelijk bestellen.

Jeroen zasburg

Prima website, snelle levering.

Ik heb de mesjes met 5 scheerbladen
Er zou dan ook 1 scheerbladen aan de bovenzijde zitten voor het fijnere contour werk.
Ik zie nergens dat scheerbladen zitten heb alles geprobeerd...
Ik heb de mesjes met 5 scheerbladen
Ik zie nergens dat scheerbladen zitten heb alles geprobeerd maar een contour mesje........