Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Rick

Prima, goed geregeld en netjes ingestuurd.

Jeroen van de Walle

Goede scherpe mesjes.

kors sollie

Sorry maar vind ze niet goed
Ze zijn hard en stug
Vind ze niet lekker scheren

Zorg er voor dat de mesje wat soepel en zacht worden dan kan je ze beter gebruike

Carlo Smit

Snelle levering, niet duur en goede mesjes.

Johan Faber

Net mijn starterpack vorige week ontvangen 2 keer gebruikt bevalt goed moet wel even wennen de mesjes zijn vlijmscherp

Ik wil graag een tweede handvat bestellen alleen ik kan dat niet vinden. misschien ook handig om een tweede handset te kunnen bestellen. voor op de camping of op de boot voor diegenen die het op... Ik wil graag een tweede handvat bestellen alleen ik kan dat niet vinden. misschien ook handig om een tweede handset te kunnen bestellen. voor op de camping of op de boot voor diegenen die het op meer plekken gebruiken.

frank darthuizen

Ik ben nog niet zo lang lid van de club . dus heb nog niet zoveel ervaring . wat ik wel kan zeggen is dat ze prima spul leveren

J W van den Bos

Levering is me betaling goed en snel verlopen

Jörgen van Harssel

Goede mesjes voor een goede prijs

nvt

Eerste bestelling net gehad. Duurste variant gekozen en de volgende bestelling gevraagd om de goedkoopste variant om het verschil te voeren. Direct reactie gehad en was geen probleem dus prima... Eerste bestelling net gehad. Duurste variant gekozen en de volgende bestelling gevraagd om de goedkoopste variant om het verschil te voeren. Direct reactie gehad en was geen probleem dus prima ervaring!

Bestelling komt in een envelop met bubbeltjesplastic erin vastgeplakt.
Niet echt milieuvriendelijk.

Reactie ShaversClub:

Hoi (naam is bij ons bekend),
Fijn dat je tevreden bent! De verpakking is inmiddels veranderd. Wij versturen nu in gerecyclede enveloppen zonder plastic. Dus bedankt voor je feedback....
Hoi (naam is bij ons bekend),
Fijn dat je tevreden bent! De verpakking is inmiddels veranderd. Wij versturen nu in gerecyclede enveloppen zonder plastic. Dus bedankt voor je feedback. ;)
Mocht je nog vragen hebben, mail gerust.
Mvg,
Marco
Ledenservice

g assmann

Scheer me niet vaak maar tot nu toe tevreden

Reactie ShaversClub:

Mooi om te horen dat je tevreden bent! Wij hopen je nog lang te mogen groeten als Clublid. ;)
Mvg,
Marco