Info op de website
Uitstraling van onze club
Kwaliteit van de mesjes
8.2/10

Marcel ploeg

Heel tevreden, goede service en contact.
Fijne mesjes ook voor mijn hoofd.

Nvt

Hoi Marcel,
Fijn dat je zo tevreden bent! Wij hopen je nog te mogen verwelkomen als Clublid.
Mocht ik je ergens mee kunnen helpen, mail gerust even.
Mvg,
Marco

Ruud de Vos

Goed. Mooie prijs. En mesjes zijn goed... Tot nu toe dan. Heb pas 1 keer geschoren.

Een houdertje zou wel fijn zijn.

Iets waar je na gebruik je scheerapparaat in kunt doen zou fijn zijn...

Hoi Ruud,
Fijn dat je tevreden bent!
Hoi Ruud,
Fijn dat je tevreden bent!
Je punt omtrent het houdertje gaan we oppakken. Wij zijn nu eerst bezig met het introduceren van goede kwaliteit after shave en scheercreme. Daarna gaan we jouw punt oppakken!
Bedankt voor de feedback!
Mocht je nog vragen hebben, mail gerust even.
Mvg,
Marco

Patrick Landwehr

Ik ben zelf zeer kritisch als het gaat om het scheren. Voorheen gebruikte ik altijd Gilette Fusion Power (of Glide) scheermesjes die weliswaar uitstekend zijn, maar hartstikke duur. Vandaar ik zocht... Ik ben zelf zeer kritisch als het gaat om het scheren. Voorheen gebruikte ik altijd Gilette Fusion Power (of Glide) scheermesjes die weliswaar uitstekend zijn, maar hartstikke duur. Vandaar ik zocht naar een goed alternatief dat ook nog eens goed betaalbaar is. De mesjes zijn vlijmscherp en het resultaat is dan ook zeer goed. Het enige vergeleken met de Gilette Fusion Power of Pro Glide wat ietsje minder is, is de beweeglijkheid van het scheermesje. Toch vergeleken met de prijs beveel ik deze mesjes van harte aan!

Hoi Patrick,
Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je de prijs / kwaliteitsverhouding uitstekend vind. :)
We nemen je feedback op en proberen dit te verbeteren bij toekomstige...
Hoi Patrick,
We nemen je feedback op en proberen dit te verbeteren bij toekomstige modellen! We hopen dat je nog lang lid blijft.Mochten we wat voor je kunnen doen, mail of bel gerust.

tim verbeek

Goede mesjes, mooie verpakking

Hoi Tim,
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent. Welkom bij de club!

Arnold Singerling

Ben erg tevreden met de mesjes ze scheren goed glad heb voor shaversclub gekozen om dat hun presentatie goed en duidelijk was

N.v.t

Hoi Arnold,
Bedankt voor je recensie!
Super fijn om te horen dat de mesjes bevallen. Welkom bij de club!
Mochten we nog ergens mee kunnen helpen, stuur ons gerust een berichtje.
Met...
Hoi Arnold,
Bedankt voor je recensie!
Super fijn om te horen dat de mesjes bevallen. Welkom bij de club!
Mochten we nog ergens mee kunnen helpen, stuur ons gerust een berichtje.

a.v.dhorst

Tot nu toe is alles volgens plan verlopen, echter heb ik net als bij andere mesjes een probleem met nat scheren.
Na de 1e keer haal ik steeds mijn huid open met het scheren

Brenwin

Meshes scheren erg fijn.

Erg goede mesjes, alleen had Ik ook graag scheerschuim of iets dergelijks gezien in het keuzemenu

Jan-Willem Janssen

De service en het concept zijn prima. Ik twijfel alleen aan de kwaliteit van de mesjes.

Frans Voorhuis

Verrassend goede kwaliteit.....scheert prima.....en niet geheel onbelangrijk....glad...heel glad.....stevig apparaat welke lekker in de hand ligt.....ben zeer tevreden...........en de prijs is... Verrassend goede kwaliteit.....scheert prima.....en niet geheel onbelangrijk....glad...heel glad.....stevig apparaat welke lekker in de hand ligt.....ben zeer tevreden...........en de prijs is natuurlijk helemaal geweldig........

Hoi Frans,
Niets gaat boven een glad gezicht en een mes wat niet uit je handen valt. Super fijn om te horen dat je tevreden bent!
Mochten we ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik dat...
Hoi Frans,
Mochten we ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik dat graag.
ShaversClub

Thierry Hunting

Eerste bestelling gedaan, zeer tevreden. Fijner scheermesje dan van Boldking.

neen.

Hoi Thierry,
Super om te horen dat je tevreden bent! :)
Wij hopen dat je lang bij onze club blijft. Mochten we ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik dat graag.
Met vriendelijke...
Hoi Thierry,
Super om te horen dat je tevreden bent! :)
ShaversClub