Prima!

Giving feedback is simple and fast.

Nadat in eerste instantie de bestelling niet in orde was ivm einde jaars perikelen is de geboden oplossing uitstekend.
Dubbele hoeveelheid zakjes ontvangen van een betere kwaliteit. Top!

Lisa

Helaas geen schrijven erbij waarom bestelling van 2 soorten van 20 stuks er één werd van 1 soort van 3 x 20 stuks

Giving feedback is simple and fast.

Had 20 stuks silica gel besteld food á 5 gram omdat ik iets nodig had voor bepaalde etenswaren en 20 zakjes non-food á 5 gram om in de kast te leggen voor het vocht (is te klein maar wist ik niet).... Had 20 stuks silica gel besteld food á 5 gram omdat ik iets nodig had voor bepaalde etenswaren en 20 zakjes non-food á 5 gram om in de kast te leggen voor het vocht (is te klein maar wist ik niet). Had nog nooit van het spul gehoord tot ik een mail kreeg van een kennis die dat spul aanraadde.

Kreeg 3 x 20 stuks van dezelfde toegestuurd maar volgens de website waren de food zakjes blauw en de non-food zakjes wit. Alle zakjes waren wit met blauwe opdruk niet eten. Ja hallo, dat weet iedereen.
Mail gestuurd pas na 5 dagen omdat ik toen pas de verpakking openmaakte want er zaten dus 20 extra zakjes in. Vond de mail die ik terug kreeg alles behalve vriendelijk.
Moest test doen: als ze niet open te scheuren waren was het food, had ik zwarte opdruk moest ik foto opsturen (hoe met een pc zonder internet?) dan kreeg ik andere zakjes toegestuurd.
Bleek dat service van de zaak omdat de non-food niet te leveren waren dus was alles food, vandaar 20 zakjes extra.

Kan de food wel in de kast leggen maar schijnt te zwak te zijn omdat ze te weinig vocht opnemen maar had het normaal gevonden als er even een mailtje met uitleg was gestuurd.
Ben nog nooit zo behandeld door een internet bedrijf.
Jammer, want ze zijn wel DE zaak voor dat spul.
Dus geen goede ervaring.

Reactie Silica-Gel-Shop.nl:

We willen graag even reageren op de beoordeling van Lisa,
We willen graag even reageren op de beoordeling van Lisa,
direct na haat bestelling hebben we aangegeven dat Lisa 3 x20 zakjes zal ontvangen van het Type Desi Dry Type B Tyvec (beste kwaliteit en voedselveilig) .
Op haar vraag waarom geen Blauwe zakjes zijn ontvangen hebben we per direct een reactie gegeven. Dat Lisa de zakjes nodig heeft voor het drogen van een kast was bij het bestellen niet bekend bij ons. Vooraf is er ook geen advies gevraagd welke type droogmiddel het meest geschikt zou kunnen zijn.
Al met al vinden we het spijtig een negatieve beoordeling te ontvangen voor een issue waar wij als Silica-Gel-Shop alles aan hebben gedaan om het Lisa naar haar zin te maken.
Klantenservice van het Silica-Gel-Team

snelle en nette levering

M.M.J.J. van Heumen

Snelle levering!

Giving feedback is simple and fast.

Goede schriftelijke communicatie, snelle levering en een zeer gebruiksvriendelijke website.

Giving feedback is simple and fast.

Leverings/verzend-status wordt niet gecommuniceerd, maar snel en degelijk verpakt ontvangen.

Goed product

Giving feedback is simple and fast.

Bestelling geplaatst rond de kerstperiode dus de levering nam iets meer tijd dan voorzien. Helaas wat kleine administratieve probleempjes maar zonder al te veel erg. Product lijkt me zeer goed en... Bestelling geplaatst rond de kerstperiode dus de levering nam iets meer tijd dan voorzien. Helaas wat kleine administratieve probleempjes maar zonder al te veel erg. Product lijkt me zeer goed en uitstekend verpakt.

Toch nog goed gekomen

Giving feedback is simple and fast.

Mijn bestelling met enige vertraging ontvangen en als compensatie hiervoor extra exemplaren van de bestelde artikelen erbij gekregen. Goede service!

dagda

Top service

Giving feedback is simple and fast.

Vorige week 2 stuks air dry besteld. Helaas ging er iets mis met de betaling, waardoor de bestelling wél doorkwam, maar de betaling niet.
Oplossing van het bedrijf: Bestel nog maar een...
Oplossing van het bedrijf: Bestel nog maar een keer.
Toen ik dat wilde doen bleek plotseling de prijs verhoogd te zijn. Dus toch maar een mailtje naar het bedrijf met de vraag of ik nog voor de oude prijs geleverd kon krijgen. Hun oplossing: bestel er maar 1 en wij zullen er 2 leveren. En inderdaad, vandaag 2 stuks ontvangen voor de prijs van 1 en daardoor minder betaald dan oorspronkelijk.
Top service van dit bedrijf