Silica gel korrels

Giving feedback is simple and fast.

Op internet gelezen dat de silica gel korrels geschikt zijn om bloemen te drogen. Ik heb ze besteld om het bruidsboeket van onze dochter te drogen. Het werkt perfekt!

Snel & goed

Giving feedback is simple and fast.

Binnen een dag geleverd. Voldoet geheel aan de verwachtingen

Alles Prima

Giving feedback is simple and fast.

Snel, goed verpakt en niet duur.

C Zijlstra

Gelkussens gekocht

Giving feedback is simple and fast.

bedankt voor de snelle levering helemaal top

Snel en goed.

Giving feedback is simple and fast.

Prima producten, voldoen aan de omschrijving en worden snel geleverd. Zeer aan te raden.

Popko

Snell levering

Giving feedback is simple and fast.

Duidelijke website en snelle levering.

MoS2 Automatisering t.n.v. J.Hardeman

Silicagelshop leert snel.

Giving feedback is simple and fast.

Merkwaardig ... bestelling nooit aangekomen Wel een zichtbaar geopende envelop met de factuur.

Maar....na deze melding bijna volgende dag een nieuw pakketje met de gevraagde bestelling.. Zoals gezegd ... een foutje waarschijnlijk van de vervoerder en een niet optimale verwerking van de verpakking in de sorteermachines.. wie zal het zeggen... Nu tevreden klant.

Prima bedrijf om zaken mee te doen.

Snel, doeltreffende, prima

Prima hoor

Giving feedback is simple and fast.

Alles netjes optijd binnen gekregen. Alles is ontvangen zoals verwacht. Niks aan te klagen dus.
Ik heb jullie 4 sterren gegeven, 5 zou suggereren dat er niks beter kan. Er zijn altijd dingen die beter kunnen natuurlijk.
Zo kwam bijvoorbeeld de silica gel bulk, in een zak. Misschien is een hersluitbaar doosje/trommeltje een leuk idee voor dat net wat extra service.