Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Marcella Sidartawan

Very satisfied, the shop gives a great description for every products. Delivery quite fast too.

Great quality, affordable price

Gonda Verboven

Bij een bestelling vlugge informatie via mail. Ook zeer snelle levering een heel groot plus punt.

op dit moment geen hopelijk bij de volgende aankoop dan ben ik met de site al beter bekent.

Carpentier

Perfect! Een echte aanrader

Service
Informatie
Duidelijke site

Bastiaans

Goede producten en veel sneller geleverd dan was toegezegd

Goede kwaliteit

Shifra Bouter

De winkel is mij aangeraden door een vriendin, de kwaliteit van de producten is goed. De verpakkingen doen in eerste instantie wat gek aan, maar daarvoor was ik gewaarschuwd.

Duidelijke voor- en nadelen per product, goede zoekfunctie

vera

Fijne producten, snelle levering en goede kwaliteit!

Snelle levering, groot assortiment

Mv

Netjes de bestelling ontvangen. Wel problemen met ideal betaling gehad. Werd naar vreemde site geleid en moest betaling stoppen en later anders betalen.

Prijs kwaliteit

Reactie SoapQueen Europe:

We krijgen dagelijks tientallen betalingen binnen via Ideal. Deze melding hebben we op meer dan 50.000 betalingen nog niet eerder gehad. We vermoeden dat het probleem bij uw eigen computer of... We krijgen dagelijks tientallen betalingen binnen via Ideal. Deze melding hebben we op meer dan 50.000 betalingen nog niet eerder gehad. We vermoeden dat het probleem bij uw eigen computer of netwerk zal gelegen hebben. Indien een online betaling blokkeert door bijvoorbeeld een internetstoring of storing bij uw bank, kunt u een online betaal link vragen welke op iedere moment te gebruiken is.

Alexi

Ruim assortiment, correcte levering en voordelige prijzen

Ruim aanbod, correcte levering, voordelige prijzen

Fitfood

Zeer goed

Caroline Vernaillen

Snelle levering, vriendelijke klantendienst, heel uitgebreid assortiment, producten zijn netjes en heel goed verpakt. De starterspakketten zijn ideaal voor een beginner als ik! Mijn volgende... Snelle levering, vriendelijke klantendienst, heel uitgebreid assortiment, producten zijn netjes en heel goed verpakt. De starterspakketten zijn ideaal voor een beginner als ik! Mijn volgende bestelling staat al klaar ?

Uitgebreid assortiment, snelle levering, vriendelijke klantendienst