Levertijd volgens afspraak

Voetjes en co

Heel goed

Hun uitgebreid gamma

Maame

Ruim assortiment, snelle levertijd en goed/stevig verpakt

Veel keuze in producten

Kalijn Huibregtse

SUPER! De website is overzichtelijk, vind het erg fijn dan je als klant kan kiezen hoevel gram/ml je aan producten wilt bestellen. Ook altijd super happy met 7,50% korting.
En.. Wow! Dit heb ik...
En.. Wow! Dit heb ik nog nooit mee gemaakt.. Had ongeveer 1 jaar geleden Macademia olie bij jullie besteld maar die was niet leverbaar. Dus ik kon via een code iets nieuws bestellen bij mijn volgende bestelling. Dat had ik alleen nooit gedaan aangezien ik voor een paar maanden naar Thailand ging. Kreeg ik letterlijk een laatst een pakketje met die macademia olie geleverd!!!! Helemaal geweldig!!

Top service

AllesZoLeuk

Goede en snelle levering. Snelle reactie op vraag via email.

Snelle reactie

jan mulders

Zeer tevreden, snelle levering en gekregen wat is beloofd, goede bio producten ook.

goede info per product

Vinke

Snelle en correcte levering.

Overzichtelijk

Maureen

Geen op- of aanmerkingen behalve dat de site wel een update kan gebruiken

Veel keuze en producten

Nanda Roseboom

Snelle levering en zeer goed verpakt. Bestelling arriveerde snel ondanks dat er op de site gesproken werd van langere levertijden van sommige producten.

Snel, goed verpakt

Jvd

Leuke DIY bruisbal pakket gekocht, jammer van de hoge bezorgkosten maar snelle levering

Snelle levering, duidelijk wat in het pakket zit

Reactie SoapQueen Europe:

De bezorgkosten zijn helemaal niet hoog. Als men 2 keer per jaar bestelt, kan men gebruik maken van 7,50 % compensatie korting. Hierdoor worden de verzendkosten lager naarmate het bestelbedrag hoger... De bezorgkosten zijn helemaal niet hoog. Als men 2 keer per jaar bestelt, kan men gebruik maken van 7,50 % compensatie korting. Hierdoor worden de verzendkosten lager naarmate het bestelbedrag hoger wordt. Dat is een veel eerlijker een voordeliger systeem dan pas vanaf een bepaald bedrag zogenaamd gratis te verzenden. Men moet alleen wel even de ontvangen korting van de verzendkosten af tellen om de daadwerkelijke kosten te zien. Bij een nieuwe of éénmalige klant geven we een compensatie korting vanaf € 50,-