Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Anne Mutsers

fijne indeling op website

Eve

Groot assortiment en snelle levering! Ik ben zeer tevreden. Ik zal hier vaker bestellen :)

Alles goed onderverdeeld in subcategorieën

De Poorter Shauny

Goede uitleg over de producten teruggevonden op de website.
Snelle levering!

Uitleg op de website
Producten aanbod uitgebreid

Van der vreken Wendy

2 starters pakketjes bruisballen gekocht.. zeer snelle levering, alles zat netjes verpakt en de beschrijving was zeer simpel.. mijn zoontje is er helemaal gek van ( en mama ook) :-) het resultaat... 2 starters pakketjes bruisballen gekocht.. zeer snelle levering, alles zat netjes verpakt en de beschrijving was zeer simpel.. mijn zoontje is er helemaal gek van ( en mama ook) :-) het resultaat was echt boven mijn verwachtingen.. zeer goed gelukt en voor herhaling vatbaar.. trouwens heel leuk om als geschenkje aan iemand te geven

Overzichtelijke site
Goede beschrijving
Materiaal van goede kwaliteit
Snelle en goede service

Jenny

Duidelijke website, laagdrempelig startpakket. Was leuk om mee te beginnen, wellicht koop ik nog vaker iets.

Laagdrempelig, duidelijke uitleg voor beginners bij pakket.

Kristel Heyndrickx

Snel, correct, goed verpakt

snel

Heidi

Items were received in good order and in good time. One product was ordered but hadn’t arrived due to stock shortage.

Relatively clear products and descriptions

mexxke

Ruim aanbod

Ruim aanbod en snelle levering

Genny Binderhagel

Ongelooflijk slechte service. We hadden met spoed kleurpigmenten nodig voor een fotoshoot voor de cosmetica (voor een bekend merk). Degene aan de telefoon wilde ons niet helpen. We zijn naar Bergen... Ongelooflijk slechte service. We hadden met spoed kleurpigmenten nodig voor een fotoshoot voor de cosmetica (voor een bekend merk). Degene aan de telefoon wilde ons niet helpen. We zijn naar Bergen op Zoom gereden om de bestelling zelf op te halen. Netjes weer gebeld dat we aan de deur stonden maar werden letterlijk afgeblaft. Dom dom dom van ze want we zijn een heel serieuze klant met enorm veel afname. Zo zie je maar.....jammer maar de hoge omzet gaat nu naar een ander...is eigenlijk geen ster waard.

Sietze Wagenmakers

Goed.