Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Alix

Omwille van de lockdown ging ik op zoek naar nieuwe projectjes die makkelijk uitvoerbaar zijn met kinderen. Aangezien handen wassen zo belangrijk is, kwam ik al snel uit bij 'zeepjes maken' Zo kwam... Omwille van de lockdown ging ik op zoek naar nieuwe projectjes die makkelijk uitvoerbaar zijn met kinderen. Aangezien handen wassen zo belangrijk is, kwam ik al snel uit bij 'zeepjes maken' Zo kwam ik terecht bij SoapQueen en bestelde hier als het ware een klein proefpakketje met grondstoffen om zeep en bruisballen te maken. Het werd verrassend snel geleverd en ik was enorm tevreden met de producten! We waren nieuwsgierig naar de andere geurtjes en verkenden de site, met receptjes, wat beter. De zin om creatief aan de slag te gaan werd geprikkeld en zo maakten we een tweede bestelling. Bedankt voor jullie fantastische producten! 😊

- Groot aanbod aan een mooie prijs
- Kwalitatieve producten
- Makkelijk om hoeveelheden en aantal aan te duiden
- Recepten en filmpjes

Goed verzorgt
Levering was goed
Conpleet

Inge

Voel me niet serieus genomen met klacht

vind de etherische olieen super lekker

Reactie SoapQueen Europe:

Bij SoapQueen wordt iedere klacht altijd heel serieus genomen, goed uitgezocht en netjes afgehandeld.
Deze klacht was nog in behandeling en er was contact. Echter omwille van andere prioriteiten door de Corona Crisis werken we momenteel 7 dagen op 7 en dat in twee ploegen gedurende 14 uur per dag. Dit om alle klanten tevreden te houden.
Naast onze vaste klanten hebben we nu heel wat extra leveringen te doen aan huisartsenposten, ziekenhuizen en zorginstellingen. Deze krijgen nu heel even voorrang op een half flesje Lavendel.
De klachten worden wekelijks op zondag bijgewerkt.
Als Inge het begrip en het geduld niet kan opbrengen om enkele dagen te wachten dan hoeft het voor ons niet meer. Het gratis flesje dat klaar lag om te worden nagestuurd, blijft dan ook hier en we leveren niet maar aan Inge.
We concentreren ons enkel nog op klanten die ons en ons werk ook serieus nemen. Dus graag vanaf nu a.u.b. elders bestellen Inge.

Ester

Ik vind de website erg overzichtelijk, de prijzen scherp en de levering ging supersnel.

Overzichtelijke en snelle website

Colinda Hazeleger

Geweldig. Snelle levering.

Duidelijk

Snelle levering, netjes verpakt.

jorien

Heel goed