Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Zeer tevreden van het product en levering.

Scherpe prijs

Nancy steyven

Great delivery

Overzichtelijk

Nma Visser

Lekker veel keus daar hou ik van !!

Goeie feedback en uitleg erbij

Reactie SoapQueen Europe:

De snelheid levering als "zeer slecht" beoordelen is totaal onjuist! Deze bestelling is zeer vlot verwerkt en geleverd, ruim binnen de gemaakte afspraak.
SoapQueen heeft een prachtig...
SoapQueen heeft een prachtig systeem waarbij de klant zelf kan aangeven hoe snel deze geleverd wil hebben. Zo leveren we in 99,9% van de gevallen, en dus ook bij deze beoordelaar binnen de gevraagde tijd aan een zeer scherpe prijs.
Verloop order:
- Mevrouw Visser heeft gekozen voor een levertijd van 3 tot 6 werkdagen.
- De bestelling werd laat in de avond geplaatst.
- SoapQueen heeft deze de volgende werkdag meteen in behandeling genomen.
- De bestelde producten werden op maat klaargemaakt en de producten werden vers en opgevuld volgens de strenge cosmetica regels.
- De 2e werkdag werd de bestelling zorgvuldig verpakt en verzonden.
- De 3e werkdag om 11:52 uur werd de bestelling reeds aangeboden.
- De klant was op dat moment niet thuis en heeft het pakket op dezelfde dag nog kunnen ophalen in de dichts bij gelegen pakketshop.
Mevrouw Visser had ook kunnen kiezen voor een levertijd van 1 tot 3 werkdagen. In dat geval zou deze order de volgende werkdag reeds geleverd zijn.
De beoordelaar heeft daar echter niet voor gekozen. Het is dan ook zeer onterecht om te gaan klagen over iets wat men niet heeft gevraagd.

Snel geleverd en erg blij met de klei. Niks op aan te merken, ik kom zeker terug als ik weer iets nodig heb.

Snel en goede kwaliteit

Chantal/ Beegoodness

Snel geleverd alleen de info klopt niet op de website. Bij de 100% natuurlijke producten staat er 1 tussen die niet 100% is. Het is 99,9 . Een kleine kanttekening alleen dient info volledig te zijn?... Snel geleverd alleen de info klopt niet op de website. Bij de 100% natuurlijke producten staat er 1 tussen die niet 100% is. Het is 99,9 . Een kleine kanttekening alleen dient info volledig te zijn? Verder alles top!

levering

Reactie SoapQueen Europe:

De commentaar van deze beoordeling klopt NIET!
De informatie bij onze producten klopt WEL!
De commentaar van deze beoordeling klopt NIET!
De informatie bij onze producten klopt WEL!
Onze productinformatie is altijd eerlijk en helemaal compleet. Wij vermelden altijd alle informatie en houden niets verborgen. In de meeste web shops zien we dezelfde producten wel vaak als 100% natuurlijk aangeboden. Daardoor wordt de klant misleid en dat vinden we niet correct.
Dat zult u bij SoapQueen nooit tegen komen.

Tanja

Goed. Snelle levering en goede kwaliteit

Grote hoeveelheid om te kiezen

De Kreek

Snelle levering van de producten

Lekkere geuroliën

Ingrid