Levertijd volgens afspraak

Heel goed

duidelijke informatie

Snelle levering. Goed product

Daphne

In een woord, positief! Het bestellen ging super en was ook goed geïnformeerd over de levertijd. De starter pakketten zijn super handig, met geprint gebruiksaanwijzing!! En ben erg blij met de... In een woord, positief! Het bestellen ging super en was ook goed geïnformeerd over de levertijd. De starter pakketten zijn super handig, met geprint gebruiksaanwijzing!! En ben erg blij met de producten!

Starter pakketten, maar ook genoeg verschillende artikelen om zelf iets samen te stellen en van alles maken.

Spullen snel en netjes binnen. Mooie en goede qualiteit voor een redelijke prijs! Ik ben overtuigd en zal nogmaals bestellen

Duidelijke uitleg van producten. Goede foto's.

Snelle bezorging, pakket was goed verpakt en zag er ook verzorgt uit.

Duidelijk en snel

Ramona van den Boom

Positief, snelle service en correct verzonden

Duidelijke beschrijving en netjes verpakt

Goed en snel levering. Producten nog niet gebruikt i.v.m. Kerstcadeau.

veel keuze

Top !

snel, professioneel, kwaliteit

Ik wilde voor het eerst gietzeep en kleurstof bestellen en heb gekozen voor SoapQueen omdat de website erg duidelijk is. De producten werden snel en in goede staat geleverd, ik ben tevreden en ga... Ik wilde voor het eerst gietzeep en kleurstof bestellen en heb gekozen voor SoapQueen omdat de website erg duidelijk is. De producten werden snel en in goede staat geleverd, ik ben tevreden en ga hier vaker bestellen!

Snelle levering, goede kwaliteit

Job funders W.Willemsen

Snelle levering tegen goede prijzen. Top kwaliteit van de bestelde producten.

De juiste informatie over de producten en adviezen voor de bewerking of te maken samenstellingen van b.v. douche gel.