Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Duidelijke site, snelle levering. Ook de melding hoe het met de bestelling staat is prima. Goed verpakt en afgeleverd. Tot nu toe tevreden

Alles heel duidelijk

vercammen

Snel en duidelijk , goed verpakt

goeie site , snelle levering ,

Barbara Blokland

Heel snel geleverd, alles top!

Duidelijke inhoud pakketten, goed aanbod, goede handleidingen

Ik ben zeer tevreden met de producten. Ben ook tevreden met de soya waxes van Online Zeepwinkel. Het geeft de resultaat die ik wil. Snelle levering. De volgende dag al afgeleverd bij een postnl... Ik ben zeer tevreden met de producten. Ben ook tevreden met de soya waxes van Online Zeepwinkel. Het geeft de resultaat die ik wil. Snelle levering. De volgende dag al afgeleverd bij een postnl locatie. Hoef je niet de heledag thuis te wachten. Goed ingepakt. OZ heeft ook steeds leuke aanbiedingen! Ik ga zeker weer bestellen.

Mooie aanbiedingen!

Beautysalon stacey

Ik wacht op antwoord van een e-mail en het heeft eigenlijk haast en had gisteren antwoord verwacht maar helaas gaat het weekend er nu over. Soms is het niet anders. Begrijpelijk. Maar het zou wel... Ik wacht op antwoord van een e-mail en het heeft eigenlijk haast en had gisteren antwoord verwacht maar helaas gaat het weekend er nu over. Soms is het niet anders. Begrijpelijk. Maar het zou wel fijn zijn als er sneller een antwoord was op mijn vraag

Uitgebreid assorti. Goede prijzen.

Reactie SoapQueen Europe:

SoapQueen heeft altijd vrijwel meteen geantwoord aan Stacey.
SoapQueen heeft altijd vrijwel meteen geantwoord aan Stacey.
Om het juiste advies te kunnen terug mailen moesten we echter wachten op antwoord van een vraag die we meermaals hebben gesteld. zie onderstaand:
Sent: Monday, November 18, 2019 5:29 PM
Sent: Tuesday, November 19, 2019 9:33 AM
Sent: Wednesday, November 20, 2019 1:30 PM
Sent: Wednesday, November 20, 2019 1:55 PM
Subject: Re: Lippenbalsem
Op 23 nov. 2019 om 10:28 heeft De Online Zeepwinkel - SoapQueen <info@online-zeepwinkel.nl> het volgende geschreven:
Goede morgen Stacey,

Op zaterdag lopen altijd test producties.
Ik had begrepen dat u haast had, dus mail u zelf even op zaterdag, want het mail verkeer ligt in principe stil in het weekend.

Er stond een opdracht voor een test productie met onze lipbalsem basis OBW012 in combinatie met de geur Kokos GOA049.

Ik heb 20 druppels gebruikt op 10 ml basis. De geur gedraagt zich helemaal stabiel.

De scheikundige analyse van de geur is ook helemaal normaal.

We kunnen dus stellen dat het probleem aan uw basis ligt.

Graag ontvangen we van u de exacte formule welke mijn collega Klaartje sinds 18-11-19 aan u heeft gevraagd.
Helaas heeft u deze nog steeds niet gegeven, waardoor we u nog steeds geen verder advies hebben kunnen mailen.

Vriendelijke groet,

Luc
SoapQueen vof

MOOiS

SoapQueen is een fijne online winkel. De prijs, kwaliteitsverhouding is goed. De bestelling zijn keurigverpakt en worden snel geleverd.

Snelle levering, prijskwaliteitverhouding is goed. Producten zijn keurig verpakt.

Zeer goed

Was van alles op de hoogte

Gerard Arps

Origineel materiaalvoor kinderen .

Simpel materiaal en betaalbaar

j koopmanschap

Er staat veel op.

Snelle levering en duidelijke communicatie via de mail. De zending was zeer netjes verpakt. Top

Snelle levering. Goederen netjes verpakt