Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Cooperatie Dela

Prima service

Snelle levering, vriendelijkheid en duidelijke antwoorden op vragen.

Tiny KANDERS-KNOOPS

Ik gebruik de zeep om Zeepkettingen van te maken. En sta ermee op markten. Prachtige resultaten. Ben er heel blij mee.

Ook de zweet vrije zepen bevallen mij goed. Heerlijke geuren, en mooie kleuren

De producten die we besteld hadden waren van goede kwaliteit! De bestelling was soepel. Het enige wat beter kan is de website. Het is een duidelijke site maar wel erg onaantrekkelijk.

Goede kwaliteit producten en klopte goed met info op site

mevr.

Gemakkelijk te bestellen, duidelijkevuitkeg waar het product voor dient.

Snelle service

Marielle Groentjes

Duidelijke website goed assortiment netjes verpakt

assortiment

Angelica

Ruim assortiment

competitief goede prijzen.

Reactie SoapQueen Europe:

Onvoldoende voor snelheid levering is beetje onterecht.
SoapQueen heeft het mooie systeem dat de klant tijdens bestellen de levertijd kan kiezen. Zo kunnen we de prijzen scherp houden.
Er...
Onvoldoende voor snelheid levering is beetje onterecht.
Er werd gekozen voor een levertijd van 3 tot 6 werkdagen.
het pakket werd netjes en ruim binnen de gemaakte afspraak geleverd op de 4e werkdag.
De beoordelaar had ook kunnen kiezen voor een kortere levertijd van 1 tot 3 werkdagen, maar heeft dit niet gedaan.
Daarom is het een beetje vreemd om hier achteraf dan negatief op te beoordelen.
Indien we het extra personeel zouden aanwerven dat nodig is om standaard alle bestellingen zo snel te leveren zouden de prijzen van alle producten met ongeveer 25% moeten verhoogd worden.
Daarom kiezen we we voor een veel eerlijker en goedkoper systeem.

Joost van Ginneken

De website van Soapqueen/De Online Zeepwinkel is zeer informatief en uitgebreid. Er is een groot aanbod aan kwalitatief hoogstaande producten aan interessante prijzen.

Duidelijke website, vlotte communicatie en snelle levering.

Decem Digitos

Duidelijke omschrijving van de producten op de website. Snelle levering en binnen de afgesproken termijn.

Correct
Duidelijk
Snel

Ellen van der Staal

Goede service en snelle levering naar Duitsland.

Ik heb 5 producten gekocht:

Goede service en snelle levering naar Duitsland.

Ik heb 5 producten gekocht:

- Solide Shampoo Basis: je kan er makkelijk en snel zeepblokken van maken, het pakt geuren en kleuren goed en het schuimt goed. Nadeel: mijn haar voelt na het uitspoelen vettig aan. Dat schijnt vaker zo te zijn met zeepblokken, aangezien er minder chemische reinigingsmiddelen inzitten. Het probleem wordt voor een deel verholpen door het gebruik van appelazijn, maar alsnog moet ik nu om de dag ipv 1x per 3 dagen mijn haren wassen, omdat het snel weer vet is. Hopelijk went mijn haar er in een paar weken aan (ik gebruik het nu ca 2-3 weken).

- 100% natuurlijk Parel wit zeep: schuimt goed, houdt kleur en geur goed vast. De zeep was transparanter dan ik verwacht had, waardoor de kleuren hard overkomen, wat ik een tegenvaller vond. Witte zeep vind ik zelf mooier dan transparante zeep. Na het maken van mijn eigen zeep, gingen deze zeepjes in een afgesloten bak wel zweten, in een bak zonder deksel niet.

- Argan olie zeep: schuimt goed, houdt kleur en geur goed vast (wel harde kleuren doordat ie transparant is). Na het maken van mijn eigen zeep, gingen deze zeepjes in een afgesloten bak wel zweten, in een bak zonder deksel niet.

- Hennepzaad olie zeep: schuimt goed, houdt kleur en geur goed vast (wel harde kleuren doordat ie transparant is). Opvallend is dat de structuur van deze zeep totaal anders is dan alle andere zepen. Het voelt wat rubberachtig aan en je kan het iets bewegen, ondanks dat het de vorm goed behoudt. Het was even wennen, maar wel heel fijn, doordat de zeep zich beter naar je lichaam vormt en het inzepen daardoor makkelijker is zonder dat de zeep breekt.

- Crystal WNS: mijn favoriete zeep. Schuimt goed, houdt kleur en geur goed vast. Prachtige witte zeep die je in mooie zachte kleuren kan kleuren. Nadeel: geen duurzame palmolie.

Sylvia

Alles was keurig verpakt !!