Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

alfons vanbelle

Mijn eerste bestelling zeer goede opvolging timing volledig nageleefd goede produkte n

leverings termijn

Gabriela Dankova

I have good experience- good sortiment, quick delivery.

Variaty of products

Danielle heemskerk

Leuke site

Jo

Levering kwam na 4 werkdagen. Alles zorgvuldig verpakt. De producten (zeepbasis, boters, olies en kleurstoffen) die ik had besteld zijn erg kwalitatief! Heb veel mooie en goede zeepjes kunnen maken.... Levering kwam na 4 werkdagen. Alles zorgvuldig verpakt. De producten (zeepbasis, boters, olies en kleurstoffen) die ik had besteld zijn erg kwalitatief! Heb veel mooie en goede zeepjes kunnen maken. Ook een pluim voor de goede omschrijving per product - hierdoor kun je nog effectiever te werk gaan. Ik ga hier zeker nog meer bestellen.

- goede omschrijving
- groot assortiment
- goede prijs-ratio verhouding

de Vries

Snelle levering, producten prima.

Snelle levering, groot assortiment

Marleen Buiter

Compleet pakket

Anja

Erg goed verpakt.

Reactie SoapQueen Europe:

Om de snelheid levering als onacceptabel te beoordelen is zeer onterecht en absoluut niet correct.
SoapQueen geeft namelijk de perfecte en zeldzame service om als klant te kunnen kiezen hoe snel men geleverd wil hebben. In 99,99% van alle gevallen houdt SoapQueen zich altijd ruim aan deze gemaakte afspraken.
Mevrouw Anja heeft bij het plaatsen van de bestelling gekozen voor een levertijd van 3 tot 6 werkdagen.
SoapQueen heeft deze bestelling met vers op maat gevulde grondstoffen op de 3de werkdag reeds verzonden. Op de 4e werkdag heeft mevrouw Anja deze om 13:09 uur reeds in ontvangst kunnen nemen. Dat is zeer vlot en ruim binnen het gewenste levertermijn.
Mevrouw Anja had ook kunnen kiezen voor 1 tot 3 werkdagen levertijd, maar heeft dat niet gedaan.
Daarom vinden wij het zeer onsportief en onjuist om de levertijd die ruim binnen de gekozen afspraak viel als onacceptabel te beoordeling.
Dit vinden wij onacceptabel van Mevrouw Anja.

Sophie

Super prijs kwaliteit verhouding ook snelle levering

Super prijs kwaliteit verhouding ook snelle levering

Kwam aleen wel in een doos van de gal en gal waardoor ik deze doos (als minderjarige ) niet aan mocht nemen dat is misschien een aandachtspunt puntje

Goed geprijsd
Goed geïnformeerd over het bestel traject

D.

Snelle verzending, fijne plek waar ik al mijn benodigdheden op een plek kan vinden.

Snelle verzending, extra informatie over producten, eerlijke kinderarbeid vrije mica's + denken om gezondheid. Heel fijn dat dat er allemaal duidelijk bij staat.