Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Atelier Via Via

Supervlotte levering!

Anna

Mooie producten, maar wát een ongelooflijke hoeveelheid plastic; de producten zelf zitten in plastic bakjes en flesjes, maar daaromheen zit ook nog krimpfolie én bubbelplastic! Jammer...

Veel keus in natuurlijke producten.

Reactie SoapQueen Europe:

SoapQueen maakt grotendeels en waar mogelijk standaard gebruik van ECO vriendelijke verpakking.
INFO: www.online-zeepwinkel.nl/c-3481365/eco-vriendelijke-verpakking
Ongeveer 90% van onze...
INFO: www.online-zeepwinkel.nl/c-3481365/eco-vriendelijke-verpakking
Ongeveer 90% van onze kartonnen dozen is gerecycled of 2e hands.
40% van het opvulmateriaal bestaat uit natuurlijk Kraft papier.
30% van het opvulmateriaal bestaat uit AirSaver luchtkussentjes.
30% van het opvulmateriaal bestaat uit Loosefill Flo-pak GREEN.
Etherische oliën worden verpakt in glazen flesjes tot 100 ml. Daarna in ALU flessen.
Bijna alle andere producten worden verpakt in BPA vrije HDPE kunststof verpakking dat ook ECO vriendelijk is.
Breekbare producten moeten echter voor de verzending beschermd worden met luchtkussenfolie.
Cosmetische producten zijn onderworpen aan een zeer strengen wetgeving. Om retour recht te kunnen bieden worden flessen en potten geseald. Geopende producten kunnen we namelijk niet terug nemen.
Op aangeven van de klant kunnen we 100% Eco vriendelijk verpakkings- en opvul materiaal gebruiken. De klant doet daarbij dan wel afstand van vergoeding bij breuken en van het retour recht.

Saskia Heerspink

Veel keus, snelle levering

Merel Tettero

Via de site heb ik een starterspakket gekocht om gietzeep te maken. Het was heel leuk om te doen en het resultaat is ook leuk. De omschrijving was ook duidelijk. De bestelling was netjes verpakt. Ik... Via de site heb ik een starterspakket gekocht om gietzeep te maken. Het was heel leuk om te doen en het resultaat is ook leuk. De omschrijving was ook duidelijk. De bestelling was netjes verpakt. Ik ben zeer tevreden!

Veel keuze. Leuke producten om mee aan de slag te gaan.

tapovan

Goede ervaring, voor herhaling vatbaar

Geert Van campen

Fijne winkel en snelle en nette verzending alles goed verpakt

Veel assortiment

V. Winthagen

Fijne producten, genoeg keuze, bestelling netjes afgehandeld.

Sytske Hoekstra

snel

Daniel

Veel aanbod, snel geleverd.

Natuurlijke producten, goede productinformatie en breed assortiment.

Martine Vanhoef

Goede producten, snelle levering.

Goede dienstverlening en tips op de website.