Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Vanessa vervoort

Absoluut een aanrader

Alles netjes verpakt met goede instructies, snelle levering.

Jorina van der Knijff

Uitleg

Sandra

Duidelijk en snelle levering. Wat ik wel erg jammer vind is het onnodige verpakkingsmateriaal. Ik bestel juist producten die me helpen duurzamer te leven. Het is dan erg jammer dat het doosje wordt... Duidelijk en snelle levering. Wat ik wel erg jammer vind is het onnodige verpakkingsmateriaal. Ik bestel juist producten die me helpen duurzamer te leven. Het is dan erg jammer dat het doosje wordt opgevuld met plastickussentjes. Hier kunnen jullie echt nog verbeter stappen maken

Duidelijk en snel. Groot assortiment

Bernice Mulder

Goede snelle afwikkeling van informatie geven en afhandelen van de bestelling

Duidelijk en overzichtelijk

Maureen van Berkel

Zeeppakket besteld voor een kinderfeest. Ging prima. Veel keuzemogelijkheden...mss wel te veel. Lastig kiezen soms. Veel vormpjes..erg leuk. Kralen zijn lelijk en veel te weinig voor een mooie... Zeeppakket besteld voor een kinderfeest. Ging prima. Veel keuzemogelijkheden...mss wel te veel. Lastig kiezen soms. Veel vormpjes..erg leuk. Kralen zijn lelijk en veel te weinig voor een mooie zeepketting. Maa nog de tip om de beschrijving aan te passen. Stop de zeep in een kopje en 30 sec in de magnetron en vullen maar. Hele enthousiaste kids hier en mooi resultaat. Ook doe ik 3 druppels kleurstof erin en 2 geur. Die 10 maatbekers heb ik niet gebruikt. Zonde. Maar al met al een leuke activiteit voor een feestje

Veel keuze

Sylvia de Boer

Groot assortiment, snelle levering! Ook kleine hoeveelheden zijn te bestellen. Goede kwaliteit! Aanrader!

Ook kleine hoeveelheden verkrijgbaar

Leon

Alles goed en tijdig geleverd! Prijsgunstig en als klant zeer tevreden.

Waaier aan beschikbare producten in verschillende hoeveelheden te bestellen. Goede en overzichtelijke webshop.

Margot vd veen

Ik heb het zeeppakket voor 8 kinderen besteld. Heel leuk pakket met meer dan genoeg materaal om zeepjes te maken en daarna een zeepketting. Mijn dochter en haar vriendinnen vonden het super leuk om... Ik heb het zeeppakket voor 8 kinderen besteld. Heel leuk pakket met meer dan genoeg materaal om zeepjes te maken en daarna een zeepketting. Mijn dochter en haar vriendinnen vonden het super leuk om te doen.

Veel materaal in het pakket
Mooie kleuren en geuren
Redelikk snelle service

doesjka Vuurens

In het algemeen goed.

er staat bij de categorie wat je ermee kunt en bij sommige zelfs de afmeting op 100ml of gram. Ook krijg ik de extra bakjes waar ik om vroeg.

Heerbeeck College

Duidelijke pagina en goed geleverd. Vraag voor latere levering dan dat zij standaard doen en dat was prima opgevolgd !