Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Nikita van Klooster

Spullen waren vlot verzonden en goed verpakt.

-snelle verzending
-scherpe prijzen

hannekereitsma@mans.com

Een prima bezorging. De bestelling klopte.

Goede pakketten

de Boer

Snelle levering, keurig verpakt. Onze dochter heeft veel plezier met bruisballen maken.

Snelle levering, samenstelling pakketen

Mevrouw

Ik ben zeer tevreden over de zeep winkel,waar ik 4 verschillende producten heb besteld,waaronder betnietklei.
Deze klei gebruik ik sinds een week zowel inwendig als uitwendig voor een vreemd jeukend plekje op mijn voorhoofd,wat maar niet over ging.
Van alles geprobeerd,nu in een week tijd met het aanbrengen van kleipapje,is het tot de helft geslonken en geen jeuk meer..

Derep

Product is conform and usefull, delivery was quite fast for year end period

Product quality
Delivery was fast

hugo theo suidgeest

Snelle levering en service

snelheid en aflevering grote verpakking, 25 kilo bitterzout

Ute Malpohl

Bestelling zonder problemen verlopen

Margharitha van den Berg

Het was de eerste keer dat ik op de website van SoapQueen heb besteld. Had ik dit maar eerder gedaan. Ondanks de feestdagen en vertragingen van PostNL toch heel snel de bestelling in huis. Een heel... Het was de eerste keer dat ik op de website van SoapQueen heb besteld. Had ik dit maar eerder gedaan. Ondanks de feestdagen en vertragingen van PostNL toch heel snel de bestelling in huis. Een heel ruim assortiment en je krijgt regelmatig updates over de bestelling.

Snelle levering, regelmatig updates van bestelling.

M van der Maat

Eerste keer besteld.

Verzendkosten belachelijk duur.

Reactie SoapQueen Europe:

SoapQueen is meer gericht op groothandel en grotere orders. Daarom is het eerlijker de kosten apart te berekenen. Met onze zeer handige compensatie korting had u voor uw lage orderbedrag slechts... SoapQueen is meer gericht op groothandel en grotere orders. Daarom is het eerlijker de kosten apart te berekenen. Met onze zeer handige compensatie korting had u voor uw lage orderbedrag slechts €5,30 administratie-, verpakking- en verzendkosten betaald. Dat is ook nog eens inclusief 21% BTW.
Voor ons kost dit uiteraard veel meer en leggen we daaraan toe. Daarom gaan in 2019 de kosten nog iets ophoog is wordt het minimum bestelbedrag verhoogd. Verzendkosten moeten altijd betaald of berekend worden. Is het niet apart dan zit het in de prijs berekend. Als men kan rekenen en vergelijkt met hetzelfde product elders, zal men zien dat onder aan de streep het product bij SoapQueen goedkoper is.

Renata Steensma

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden van de verzending, pakket compleet geleverd

Veel keuze, uitleg over producten. Ook de mogelijkheid van veel keuze uit diverse volumes/gewicht is heel handig.