Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Cedric verschuren

Zeer snelle levering en prima materialen. Keuze van betalingswijzen is eveneens uitgebreid waardoor ik sneller geneigd was te bedtellen

Goede materialen
Betalingsmanieren

anais

Beste shop ever
alles besteld netjes op tijd gekregen.had een kinder feesje voor 8kinderen alles netjes ingepakt.kinderen waren super blij met de zeepjes pakketjes

netjes opstijd bezorgd en ingepakt

Pjanssens

Ruim aanbod en snelle levering

Kjenta cooren

Zeer vlugge levering en kwaliteit

Levering

Marleen de Jager

Ik heb een positieve ervaring met SoapQueen. Eerst schrok het me een beetje af met de levertijd. Tegenwoordig is het vaak vandaag bestellen morgen in huis.
Maar toch, dinsdag gesteld en...
Maar toch, dinsdag gesteld en vrijdag in huis, was ook vlot!
Alles zat keurig ingepakt, en alles wat gesteld was is ook in één keer geleverd.

Duidelijke omschrijvingen

Linda

Mijn bestelling vlot en netjes verpakt thuis ontvangen.
Vragen per mail worden snel beantwoord.

snelle service
goed verpakt

I

Vlotte service. Ik stuurde de klantendienst een mailtje omdat ik geen track en trace had ontvangen. Kort nadien kreeg ik al antwoord met de link en de melding dat er vertraging was. Toch een dag of... Vlotte service. Ik stuurde de klantendienst een mailtje omdat ik geen track en trace had ontvangen. Kort nadien kreeg ik al antwoord met de link en de melding dat er vertraging was. Toch een dag of 2 later mijn bestelling ontvangen. Super!

Duidelijke site en vlotte service

Tina Bakker

Goed verpakt en snel bezorgd!

Snel geleverd

Tanja den Hartog

Snel gevonden wat ik zocht, eenvoudig toe te voegen aan het winkelmandje en snel in huis!

Duidelijke website
Voldoende informatie over de producten