Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Puur Edelsteentje

Erg goed

Goede uitleg op de website bij de producten

Rebecca Sterk

Hele goede ervaring! Snelle levering en goed persoonlijk contact.

Snelle levering, uitgebreid assortiment

C. Jelsma

Ik heb de SoapQueen gebruikt om een cadeau te kopen voor iemand

Ondanks het feit dat ik in deze wereld totaal niet thuis ben kon ik alles wat ik nodig had vrij gemakkelijk vinden op de website

S van vuuren

Helaas ging er iets mis bij de post Met mijn bestelling , maar gelukkig was het mailcontact met Soapqueen heel makkelijk en goed, wat vertrouwen gaf dat het goed zou komen, wat gelukkig na een week... Helaas ging er iets mis bij de post Met mijn bestelling , maar gelukkig was het mailcontact met Soapqueen heel makkelijk en goed, wat vertrouwen gaf dat het goed zou komen, wat gelukkig na een week ook zo was, het geeft een goed gevoel dat Soapqueen goed bereikbaar is per mail en ook uitzoekt waarom een pakket niet op verwacht te tijd hele eef wordt.

Goede comunicatie

Reactie SoapQueen Europe:

Een "zeer slecht" beoordeling bij snelheid levering is bij deze bestelling zeer onterecht en niet correct.
Het betreft een zeer uitgebreide order met meer dan 30 artikelen op maat...
Het betreft een zeer uitgebreide order met meer dan 30 artikelen op maat gevuld volgens de strenge cosmetica wetgeving.
De klant koos voor een levertijd van 3 tot 6 werkdagen.
SoapQueen heeft ondanks deze keuze, de order veel sneller verwerkt en verzonden dan aangegeven door de besteller. SoapQueen heeft deze dagen dubbele uren gedraaid, omdat bekend was dat er vertraging was bij PostNL. Op deze manier hebben we getracht de overlast hiervan tot een minimum te beperken.
Order geplaatst: zaterdagnacht 24-11-2018 om 00:01
Order verwerkt en verzonden op 1e werkdag maandag 26-11-2018 om 15:26
Zoals uitgebreid aangekondigd in het nieuws had PostNL die week enorme vertraging waardoor pakketten wat langer onderweg waren.
Ondanks SoapQueen de bestelling op de 1e werkdag heeft verzonden, heeft PostNL het pakket pas op de 6e werkdag geleverd. Dat is wel nog wel binnen de gemaakte afspraak.
Deze overmacht situatie bij PostNL staat volledig los van de inzet van SoapQueen en "zeer slecht" bij snelheid levering is daarom een beetje kortzichtig en zeker onterecht.

Zoë de Waal

I think it was not very clear about the added cost on my order. An email came through for the requested cost, which I paid immediately, then moments later a second one with an amendment.

A lot of products for good prices

Reactie SoapQueen Europe:

Deze beoordelaar vergat de kleine order informatie in grote rode letters te lezen:
Minimum bestelbedrag = € 20,-
Bestelbedrag lager dan € 20 = € 2,50 extra kosten*.
*Selecteer...
Minimum bestelbedrag = € 20,-
Bestelbedrag lager dan € 20 = € 2,50 extra kosten*.
*Selecteer "vooraf overmaken" en wacht op de factuur + kosten.
This reviewer forgot to read the small order information in big red letters:
Minimum order amount = € 20,-
Order amount lower than € 20 = € 2.50 extra costs*.
*Select "pre-transfer" and wait for the new confirmation + costs.

C. Heintz

Mijn eerste bestelling is prima verlopen, zeker voor herhaling vatbaar.

Goede producten die ook in andere webshops te koop zijn maar in "consumenten porties", het is erg fijn dat ik epsom zout in grote hoeveelheid (5kg) als consument kan aanschaffen en zodoende... Goede producten die ook in andere webshops te koop zijn maar in "consumenten porties", het is erg fijn dat ik epsom zout in grote hoeveelheid (5kg) als consument kan aanschaffen en zodoende uiteindelijk goedkoper uit ben dus dat is een dikke plus.

Informatie verloop levering:
- Order geplaatst: donderdag avond 22-11-2018 21:49 (keuze levertijd 3 tot 6 werkdagen.)
- Order in behandeling genomen: vrijdag ochtend 23-11-2018 09:00
-...
Informatie verloop levering:
- Order in behandeling genomen: vrijdag ochtend 23-11-2018 09:00
- Order verzonden: maandag middag 26-11-2018 09:00 (2e werkdag na ontvangst voor levering op 3e werkdag, indien PostNL normaal zou leveren)
- Levering door PostNL: maandag 03-12-2018
15:00 uur
Zending afgeleverd bij buren
SoapQueen heeft de bestelling zeer snel verwerkt. Nog sneller dan de gekozen 3 tot 6 werkdagen. De klant kan ook kiezen voor 1 tot 3 werkdagen.
Echter in dit geval was er sprake van achterstand bij PostNL. Dat is ook uitgebreid in het nieuws geweest. Daardoor is het pakket een week onderweg geweest. Dit is een overmacht situatie die buiten de macht van SoapQueen loopt.
Daardoor is de onvoldoende voor snelheid levering in dit geval te wijten aan PostNL en onterecht voor onze inzet.

Sophie

De natuur dankt u om het doosje nog eens te hergebruiken! Bestelling was inorde. Ik bestel opnieuw in de toekomst.

Patricia van Klaveren

Goede website, snel alles kunnen vinden. Scherpe prijzen! Snelle levering, perfect ingepakt.

Zoals gezegd: alles is goed te vinden, scherpe prijzen, snelle levering van artikelen, goed verpakt!

Suzan Van den Bossche

Goed.

Snelle levering. Duidelijke weergave van producten op website.

Danica

Goede beschrijving van de producten. Netjes verpakt en binnen een week geleverd.

Uitgebreid assortiment
Goede omschrijvingen bij de producten