Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Maatje's Jeannette van den Brand

Ik heb een goede ervaring met SoapQueen.
Fijne, duidelijke webwinkel. Mooie aanbiedingen, prima verpakt en een snelle verzending.
De producten die ik heb ontvangen zijn van een goede...
Ik heb een goede ervaring met SoapQueen.
De producten die ik heb ontvangen zijn van een goede kwaliteit.

Duidelijke beschrijving wat wel of juist niet te doen met de producten ( tips voor het zeep maken etc)

Ramona van den groenendael

Super service en snel geleverd

Bubble Gifts 4 U

Al een aantal keer besteld hier en ontzettend goede service. Bij 1 bestelling was iets niet goed gegaan en is alles in zijn werk gezet om dit op te lossen. De producten zijn fantastisch. Mijn vaste... Al een aantal keer besteld hier en ontzettend goede service. Bij 1 bestelling was iets niet goed gegaan en is alles in zijn werk gezet om dit op te lossen. De producten zijn fantastisch. Mijn vaste leverancier voor mijn Atelier. Ik wil geen ander meer.

Goede service
Top producten
Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Nicole

Goede ervaring. Kom hier zeker terug.

Snelle levering, keurig verpakt.

vd Berg

Snelle levering.

Overzichtelijke website en snelle levering

Toni Broncano / AireDEco

It was quite good. I've received the good in good state, the delivery was quick although it was to another country, in my case to Spain

good delivery, good contact via email

MICHEL SWIJNGEDOUW

Zeer tevreden over de producten, correcte vlugge levering.

Veel keuze en goede uitleg. .

Karine Windmolders

Goede dienstverlening

snelle en correcte levering

ReLove accessoires

Prima ervaring

Alles staat duidelijk beschreven

Patricia

Prima ervaring. Uitgebreid aanbod aan essentiële oliën en verder ook de producten die ik nodig heb. Bestellen gaat eenvoudig alleen de verzendkosten vind ik nogal hoog. De te verwachte levertijd is... Prima ervaring. Uitgebreid aanbod aan essentiële oliën en verder ook de producten die ik nodig heb. Bestellen gaat eenvoudig alleen de verzendkosten vind ik nogal hoog. De te verwachte levertijd is ook aan de hoge kant, maar ik kreeg het eerder bezorgd dan verwacht, dus in dat opzicht mag ik niet klagen!

Uitgebreid aanbod;
Nuttige, uitgebreide informatie over de producten;
Makkelijke bestelprocedure.

Reactie SoapQueen Europe:

Als klant kan men zelf de gemiddelde levertijd kiezen:
1 tot 3 werkdagen
3 tot 6 werkdagen
Bij deze bestelling werd gekozen voor 3 tot 6 werkdagen.
De order werd echter zoals...
Als klant kan men zelf de gemiddelde levertijd kiezen:
1 tot 3 werkdagen
3 tot 6 werkdagen
Bij deze bestelling werd gekozen voor 3 tot 6 werkdagen.
De order werd echter zoals dikwijls binnen 1 dag al verwerkt en verzonden (23-08-18) waardoor de tweede werkdag al werd uitgeleverd (24-08-18).
Omdat de besteller de eerste poging niet thuis was is er op de derde werkdag met succes geleverd. (25-08-18)