Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

ann lembrechts

Tevreden over de duidelijke website en de snelle levering naar Belgie

duidelijke website, duidelijke uitleg van produkten, snelle levering

Jeroen

Goede kwaliteit, leuk en duidelijke uitleg om zeep zelf te maken. De bestelling was binnen 4 dagen in mijn huis.

Astrid de Graaf

Voor de eerste keer besteld bij soap queen, oa gietzeep , prima bevallen.

Duidelijke omschrijving, en snelle levering

Davina Struys

Het was de eerste keer dat op deze site producten heb besteld. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop. De producten zijn van uitstekende kwaliteit,de prijs is meer dan correct en de levering was... Het was de eerste keer dat op deze site producten heb besteld. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop. De producten zijn van uitstekende kwaliteit,de prijs is meer dan correct en de levering was snel en in orde.
Niets dan lovende woorden voor de site, ik ben fan én vanaf nu vaste klant.

betaling mogelijk via paypall, duidelijke informatie over de producten en de producten zijn in verschillende volumes verkrijgbaar. snelle en correcte levering.

Simone van der Wal

Snelle levering, blij met mn geur en kleurstoffen!

Debaere

Super 1 ste keer besteld 2 dagen erna alles netjes verpakt grleverd gekregen!!!!!!

Levering

Pien

Ik heb recent een aantal ingredienten betsteld om zelf een lotion/massage bar te maken. Nadat ik zo'n bar gekocht had dacht ik, deze kan ik makkelijk zelf maken. Na wat zoeken terecht gekomen op de... Ik heb recent een aantal ingredienten betsteld om zelf een lotion/massage bar te maken. Nadat ik zo'n bar gekocht had dacht ik, deze kan ik makkelijk zelf maken. Na wat zoeken terecht gekomen op de website van De Online Zeepwinkel. Hier hadden ze elk product die ik nodig had, Shea en cacao boter, bijenwas, kokosolie en essentiële olien. Deze heb ik direct besteld, en met 3 werkdagen lagen ze alweer op de mat. Heel erg blij mee en de massage bars die ik zelf gemaakt heb werken perfect! Bedankt SoapQueen.

Alles wat ik nodig had op de website beschikbaar
Heel veel producten
Duidelijke lay out op de website

sarah cali gundur

Good service

Good service in general, really nothing to add to it. perfect.

Westenrijck/Kaarsenmakerij

Prima.

snelle levering

Gerardi Isabelle

Zeer snelle levvering , zelfs naar België !
Kwaliteitsvolle producten !

Kwaliteit en klantvriendelijk