Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

CreaMove vzw

Super behulpzaam. Ik kreeg direct antwoord op mijn vragen

snelle levering, snel en degelijk antwoord

Yvonne van de Lezt

Uitstekend. De bestelling werd netjes afgeleverd en compleet.

Overzichtelijke site. Ik werd goed op de hoogte gehouden van alle stappen ....van bestelling, tot betaling, tot aflevering.

Rianne Dijkman

Snelle levering en ontzettend veel keus.

Een groot aanbod en duidelijke omschrijvingen.

Basisschool De Twijg

Heel goed. Goed verpakt, goed op de hoogte gehouden via mail van de bestelling. De bestelling werd snel opgestuurd, zelfs ondanks de feestdag van 1 mei.

Deanna Assies-Nicolaas

Zeer positief

Je word goed op de hoogte gehouden zowel met de bestelling als met de levering.

alfagvinpin

I bought it for the first time. Good thoughtful assortment.
Nothing extra. It's just that people know their business.

There is thoughtful assortment and support for add. information. Acceptable prices.

Hilde van strijdonck

Zeer goede en vlotte bestelling

Snel, goede info, zeer goede verpakking

Petra Lagerweij

Uitgebreid assortiment en leuke aanbiedingen

breed assortiment en leuke aanbiedingen

El Youssofi

Ik heb voor de eerst keer een bestelling gemaakt op deze website.
Sincerely, ik ben zeer tevreden van de qualiteit, prijs, maar ook een zo snelle levering, niet verwacht.... Prima!!!

Ron ter Schegget

De eerste keer zeep maken is een avontuur. Nadat ik op het web van alles gelezen en bekeken heb ben ik bij De Online Zeepwinkel aan het rondkijken gegaan. Ik was en ben blij verrast.

Het meest geweldige wat ik ervaren heb als leek en beginnend zeep maker is dat je werkelijk alles wat je nodig hebt hier kunt kopen. Beter nog de beschrijving van de producten die je nodig hebt is... Het meest geweldige wat ik ervaren heb als leek en beginnend zeep maker is dat je werkelijk alles wat je nodig hebt hier kunt kopen. Beter nog de beschrijving van de producten die je nodig hebt is zo duidelijk dat het zelfs iemand als ik met 0 ervaring de helpende hand bied. Daar komt bij dat de prijzen gewoon prima zijn!