Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

cobbaut jefrey

Goedkoop en snelle levering en top service

goede service , gedetailleerde productbeschrijving .

Miranda

Groot assortiment

Het assortiment is uitgebreid

Reactie SoapQueen Europe:

Miranda: Verbeterpunten of tips (Intern) Op de website staat dat er na 2 a3 werkdagen bezorgd wordt. Andere bedrijven leveren sneller, vaak de volgende werkdag al.
SoapQueen: Een snellere...
SoapQueen: Een snellere levertijd dan de standaard levertijd is reeds mogelijk indien de klant de SPOED keuze aangeeft tijdens bestellen.
SoapQueen levert al heel erg snel duizenden verschillende cosmetische vers opgevulde grondstoffen volgens een zeer strenge wetgeving. Om dit mogelijk te maken hebben we vier opvulateliers en een hand vol opvul personeel en een avond + weekend ploeg ter beschikking.
Een standaard nog snellere levertijd zou mogelijk zijn met extra personeel en een nachtploeg. Volgens berekening zou dergelijke investering de prijzen +/- 25% verhoogd worden.
Een ruime meerderheid van de klanten (99%) opteert voor een lagere prijs in combinatie met de huidige standaard levertijd, omdat het indien gewenst altijd ook sneller kan via de SPOED functie.

Prima!

Snelle service, goede prijs, en je krijgt exact wat je bestelt.

Corina Blokzijl

Goed en snel

duidelijk

Stefanie

Alles prima in orde!

Patricia

Ik heb een pakket van zeep, geur en kleurstof besteld voor het kinderfeestje van mijn dochter. De kinderen konden hiermee zelf aan de slag om mooie zeepjes en/of een zeepketting van hun naam te... Ik heb een pakket van zeep, geur en kleurstof besteld voor het kinderfeestje van mijn dochter. De kinderen konden hiermee zelf aan de slag om mooie zeepjes en/of een zeepketting van hun naam te maken. Het feestje was een groot succes.
Na afloop kregen de kinderen nog een zeepdiploma die je gratis bij de zeep kunt bestellen.

Het bestelling werd snel geleverd.
Overzichtelijke website met ruime keuze aan producten.
Duidelijke informatie van de producten en uitleg hoe je het kan gebruiken.

Els Nijman

Goed snel geleverd heb de producten al gebruikt.

goede prijs kwaliteit verhouding.

pharailda van de velde

Ik ben zo gelukkig met mijn spulletjes, de eerste zepen zijn een feit! Bedankt voor de snelle en nette levering. Julie hebben er een vaste klant bij!

snelle levering
Netjes verpakt

trudy forsten

Heel tevreden, had nog wat aanvullende vragen over de producten die ik wilde aanschaffen, en die zijn naar tevredenheid beantwoord.

Astrid Kruijs

Snelle levering en de producten voldoen zeker aan de verwachtingen!

Duidelijke website.
Snelle levering.