Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Linda Herrewijn

Producten zien er goed uit. Verzending is netjes verpakt.

tania sebregts

Zeer fijn onze dochter sterre is trots op zelfontworpen zeepjes

goede kwaliteit en uitleg

Dian

Ik ben erg tevreden, op zondag bestelt en op dinsdag al binnen. Alles was super goed verpakt en van top kwaliteit. Ik kan alleen de honing aroma olie niet aanraden. Hij rook niet echt naar honing... Ik ben erg tevreden, op zondag bestelt en op dinsdag al binnen. Alles was super goed verpakt en van top kwaliteit. Ik kan alleen de honing aroma olie niet aanraden. Hij rook niet echt naar honing eerlijk gezegd. De eucalyptus en Citroën etherische olie ruiken wel heerlijk en van een kilo zeep kan je heel veel kleine zeepjes maken. Kortom super tevreden en een leuke middag gehad met Mn meiden.

Snelle levering en top kwaliteit

W Greving

Amandelolie besteld, prima service

Snelle accurate service

claudia de garde

Door de heldere informatie op de site kon ik mijn benodigde producten goed vinden,
ik had het sneller in huis dan ik gedacht had.

duidelijke beschrijvingen
snelle levering

N. Lenskens

veel keuze, ook biologische producten etc

Nathanya van Nijnatten

Duidelijke beschrijvingen en zeer betaalbare website. Levering zou iets sneller kunnen, maar drie/vier dagen kan ik mee leven. Producten zeer netjes verpakt en prima kwaliteit.

Goedkoper dan andere winkels, veel informatie, veel keus uit verschillende grondstoffen.

Reactie SoapQueen Europe:

Een snellere levertijd dan de standaard levertijd is mogelijk indien de klant de SPOED keuze aangeeft tijdens bestellen. Een standaard snellere levertijd zou mogelijk zijn indien de prijzen +/- 20%... Een snellere levertijd dan de standaard levertijd is mogelijk indien de klant de SPOED keuze aangeeft tijdens bestellen. Een standaard snellere levertijd zou mogelijk zijn indien de prijzen +/- 20% verhoogd worden. Een ruime meerderheid van de klanten (99%) opteert voor een lagere prijs in combinatie met de huidige standaard levertijd, omdat het indien gewenst altijd ook sneller kan via de SPOED functie.

Anita De Wilde

Zeer vlotte manier van bestellen. Levering supersnel.

Uitgebreide productinformatie - vlotte bestelling- snelle levering

Monique van strijland

Goede producten, makkelijk een keuze te maken en snelle levering.

Overzichtelijk om bestellen te plaatsen

T!nk

Super! Zeer duidelijke informatie betreffende de levering en snelle levering.

Als je weet wat je precies wilt is het zo gevonden.