Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Joyce

Zeer overzichtelijke webshop, leuke producten voor een schappelijke prijs

Veel keus in diverse soorten zeep, vormpjes, geurtjes en kleurtjes

Victoria

I recomand this company, very fast you have your order home and very good is the soy wax q210 i will order olso some fragrance oil to tray how it is and i will come with one feedback.Thank you!

Soy wax q210 and delivery

Danielocsai

Ik vond het een goede ervaringen alles kwam netjes optijd en goed aan. Aleen de producten die ik zocht waren moeilijk te vinden

Ruime selectie. Snelle levering

D. Drees

Fijne website met een duidelijk overzicht.

Snelle verzending, ook al werd aangegeven dat het een aantal dagen zou duren, had ik het boven verwachting erg snel in huis. Erg blij mee!

Marleen

Snelle levering en mooie producten

Snel geleverd, site duidelijk, mooie producten

Miranda Vogelzangs

Het pakket werd keurig stevig verpakt, binnen een paar dagen geleverd.
Het pakket werd keurig stevig verpakt, binnen een paar dagen geleverd.
Het bestelproces en betaling verliep prima. Een mooie overzichtelijke site met alle relevante informatie. Het pakket was een verjaardags kado voor mijn petekind. Perfecte instructie zowel op papier als het youtube filmpje.
Ze was zeer enthousiast en de eerste bruisbal heb ik al van haar gekregen. Het zal zeker niet de laatste keer zijn dat ik bij jullie bestel. Ik kan het iedereen aanraden. Super Leuk!!

Duidelijke instructies. Zeer goede kwaliteit. Snelle en correcte levering.

Nira

Informatie over de product op de website was duidelijk. Bestellingen zijn snel geleverd.

Uitgebreidde informatie van producten
Categorien zodat je niet lang hoefde te zoeken naar de producten

Linda Van Dessel

Snelle levering, zelfs naar België

Groot aanbod

Sandra girgis ardon

Alles mooi verpakt en waar voor je geld , eerlijke produkten en snelle levering.

Mooie verpakking , pure produkten en een leuke website.

Vijayeta

Na wat zoeken is het gelukt om de producten te vinden. De producten zijn heel aangekomen. Heb de producten gekregen zoals op de website is beschreven.

Duidelijk product beschrijving.