Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Nadja

Alles was in orde. De website kan volgens mij wel gebruiksvriendelijk gemaakt worden.

Duidelijke omschrijving van de producten.

Bert Maes

Correcte levering en de producten zijn kwalitatief en economisch zeer voordelig!

Mooie producten aan een mooie prijs. Zeer concurrentieel qua prijs t.a.v. grootmachten zoals bol.com....toppie! Korting op grotere hoeveelheden. Kortingsbon die je extra krijgt bij je bestelling is... Mooie producten aan een mooie prijs. Zeer concurrentieel qua prijs t.a.v. grootmachten zoals bol.com....toppie! Korting op grotere hoeveelheden. Kortingsbon die je extra krijgt bij je bestelling is ook zeer goed en zet aan tot een aankoop in de nabije toekomst. Super!

Berendsen

Leuke site en super goede service

Duidelijke site

mvrsiteur

Prettig en makkelijk

snelheid

Gitte Briffa- Awarenest

Mijn vriendinnen wilden leren zeep maken. Ik ben heel ondernemend, maar kende er niets van. Dankzij jullie instructies op de site en geweldig snelle service heb ik een prachtige workshop kunnen... Mijn vriendinnen wilden leren zeep maken. Ik ben heel ondernemend, maar kende er niets van. Dankzij jullie instructies op de site en geweldig snelle service heb ik een prachtige workshop kunnen voorzien. Iedereen was blij en ik heb ook nog reclame voor jullie gemaakt zodat ze zelf ook nog eens zelf zeep kunnen maken.

Jullie leggen per product uit wat de samenstelling is, zijn steeds op zoek naar de meest zuivere producten, er zijn bio opties, jullie leggen uit hoe je zeep moet maken, jullie hebben super toffe... Jullie leggen per product uit wat de samenstelling is, zijn steeds op zoek naar de meest zuivere producten, er zijn bio opties, jullie leggen uit hoe je zeep moet maken, jullie hebben super toffe extra producten als bloemen, olie en glitter. Super tof!

Katleen Demeyere

Alles is zeer vlot verlopen.

Gedetailleerde uitleg omtrent verschillende zeepsoorten

K. T.

Mooie producten, keurig verpakt geleverd. Goede communicatie via email.

Mooie producten en nette voortgangmeldingen per mail

Kreadoe

Over het algemeen tevreden over de service

Snelle levering. Goed verpakt. Goede producten.

Nelly Huijsmans

Snelle levering, veilige verpakking, kwaliteit hoog

Prijs kwaliteit

J. Zomer

Het is zo leuk om op deze site te shoppen. Het bestellen ging perfect, de levering heel vlot. En dan mocht ik mijn starterspakket uitproberen. Het hele huis rook naar kokosnoot en ylang ylang, er... Het is zo leuk om op deze site te shoppen. Het bestellen ging perfect, de levering heel vlot. En dan mocht ik mijn starterspakket uitproberen. Het hele huis rook naar kokosnoot en ylang ylang, er hing een heerlijk tropische vakantie sfeer thuis, en de zeepjes zijn zo mooi gelukt, de kinderen willen nu wel hun handen wassen ?!

Het brede assortiment