Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Jaarsma

Heldere website, duidelijk wat ik krijg. Ik hoef niet binnen een dag mijn levering te hebben, drie dagen is ook prima.

Heldere uitleg.

Megan Auður

Good quick

Friendly. Easy to use. Quick

de blieken

Mooie site

compleet

Steehouwer

Ik dacht magnesium badzout uit Surrey te kopen maar op de zak staat Made in China?! Lijkt wel een zak chemicaliën zei mijn man.

Reactie SoapQueen Europe:

U heeft met garantie een product gekocht van de hoogst mogelijke kwaliteit en zuiverheid.
Scheikundige benaming: Magnesium Sulphate Heptahydrate
Zoals duidelijk vermeld bij de product...
Scheikundige benaming: Magnesium Sulphate Heptahydrate
Zoals duidelijk vermeld bij de product informatie is Magnesiumsulfaat geen echt zout, maar een natuurlijk voorkomende zuivere mineraalverbinding van magnesium en sulfaat. In de volksmond "Engels zout" of "Epsom zout", vernoemd naar een bitter-zoutwaterbron bij Epsom in Surrey.
Bij de productinformatie hebben we ook het productieschema duidelijk weergegeven ter informatie. Zo kunt u als klant zien hoe het "Epsom zout" gemaakt wordt.
We verkopen twee varianten:
1. De cosmetische variant: Dat is de goedkoopste. Deze heeft u heeft besteld en wordt geproduceerd in China. Dit product heeft een extra hoge zuiverheid (min 99,5%). Dit artikel wordt geproduceerd voor de farmaceutische industrie, maar wordt door ons enkel verpakt en verkocht als cosmetische grondstof.
2. De farmaceutische variant (food grade): Dit product wordt geproduceerd in Duitsland en is eveneens chemisch zuiver, maar ook geschikt voor inwendig gebruik en voedingsmiddelen omdat het product door ons op een ander niveau verwerkt en verpakt wordt. Daardoor is dit product iets duurder.

Breakingchain

Geweldige service. Persoonlik contact gehad. Veel kunnen maken en zal zeker nog bestellen.

persoonlijke contact om zeker er van te zijn dat ik de juiste producten heb

Kant

Zeer fijn

Overzichtelijk

Caressa Roosa

Duidelijke omschrijving bij artikelen. Snelle levering.

Katleen De leebeeck

Gemakkelijke en duidelijke site waar je alles kan vinden wat je maar wenst.

duidelijke aanduiding van prijs per item.
makkelijk terug te vinden van de gezochte items
een plekje met solde altijd leuk om even te kunnen bezien.
duidelijke uitleg/filmpje over...
duidelijke aanduiding van prijs per item.
makkelijk terug te vinden van de gezochte items
een plekje met solde altijd leuk om even te kunnen bezien.
duidelijke uitleg/filmpje over hoe de goederen te gebruiken

Linda leloux

Duidelijke site. Mooie producten.

Duidelijkheid over de producten.
Overzichtelijk
Filmpjes zijn heel duidelijk

eva willcox

Vriendelijk

snelle reactie op een probleem