Levertijd volgens afspraak
Dienst na verkoop

Neyts

Niks op aan te merken! Goed!

Vlugge aflevering

Potential Buddha

Prima, heel hulpvaardig

ze hielpen me een verkeerde bestelling goed te krijgen, heel fijn.

Zanri Broekman

Ik heb tot nu toe 2keer besteld bij SoapQueen en ik ben zeer tevreden. Bestellingen word met zorg verpakt en opgestuurd. Je ontvangt netjes een mail als je pakketje verstuurd is dus ze houden je... Ik heb tot nu toe 2keer besteld bij SoapQueen en ik ben zeer tevreden. Bestellingen word met zorg verpakt en opgestuurd. Je ontvangt netjes een mail als je pakketje verstuurd is dus ze houden je goed op de hoogte. Snelle levering en goede service. SoapQueen heeft een nieuwe vaste klant bij!

Artiekelen worden netjes verpakt
Snelle leveringen
Goede producten

G de Kraker van der Veen

Het contact was wat moeizaam wat het bestellen betreft, zonder dat je de bestelling hebt afgerond heb je ineen al besteld....Het is goed gekomen maar vond deze wijze van bestellen wel wat apart

goede producten

Reactie SoapQueen Europe:

Beoordelaar:
Verbeterpunten of tips (Intern): andere bestelwijze zie boven, pas besteld als de betaling er door is...
SoapQueen:
Beste mevrouw G. de Kraker,
We danken u voor uw...
Beoordelaar:
SoapQueen:
Beste mevrouw G. de Kraker,
We danken u voor uw feedback ter verbetering. Echter zou een wijziging van het systeem in strijd zijn met de wet en nadelig zijn voor de meesten van onze klanten.
Wij zijn verplicht als webshop een knop te maken met vermelding: "bestellen met betaalplicht"
Deze kan men pas indrukken na het goedkeuren van de algemene voorwaarden welke ook volgens de wet zijn opgesteld. Als men als klant er voor kiest deze knop in te drukken is de bestelling afgerond.
Vele klanten kiezen ervoor om pas later te betalen. Soms kan er ook een storing zijn bij uw bank of met uw internetverbinding. Dan zou het erg klant onvriendelijk zijn om te vragen de bestelling weer helemaal opnieuw in te voeren omdat door de storing de betaling niet kon worden afgerond. Daarom staat de betaling logischerwijze los van de bestelling zelf die voor de betaling wordt geplaatst.
Uw order was dus netjes en volledig correct afgerond. Enkel de betaling nog niet meteen. Wij geven de klant tot maximum 30 dagen tijd om te betalen. Daarna wordt de order automatisch geannuleerd en weer uit het systeem gehaald, zodat we geen BTW hoeven te betalen over een order die niet betaald wordt.
Als consument is het uiteraard altijd mogelijk om de bestelling binnen 14 dagen nog kosteloos te annuleren. De wettelijk verplicht aangegeven "betaalplicht" is enkel van toepassing als u de bestelling niet wilt annuleren of als men met een zakelijk account heeft besteld.

Tessa Dillerop

Zeepkit voor kinderfeestje besteld.
De levering was snel, de communicatie duidelijk.

Duidelijke beschrijving van de beschikbare kits.
Prijs/kwaliteit is goed

L buijze

Makkelijk aan mijn product kunnen komen via de online shop

Informatie via internet

Sandra

Snelle levering, goed verpakt, kortom wederom perfect! Graag tot een volgende keer!

Goed verpakt. Snel geleverd.

Natuurlijk Ouder worden

Na het maken van de zeepjes werden we meteen heel enthousiast! Ze waren zo mooi geworden en ruiken heerlijk! Het is gewoon een cadeautje op zich! We hebbn nu weer nieuwe besteld en weer helemaal... Na het maken van de zeepjes werden we meteen heel enthousiast! Ze waren zo mooi geworden en ruiken heerlijk! Het is gewoon een cadeautje op zich! We hebbn nu weer nieuwe besteld en weer helemaal blij ermee! Top!

Gewoon goed!

Heleen Weerkamp

Mooi assortiment, snellelevering

Assortiment
Levering

Rene Boekman

Zocht Kaolin Klei, kon dit in winkels niet vinden, niemand scheen het te kennen. dit lukt wel bij De Online Zeepwinkel.

Groot assortiment, voldoende voorraad, goede prijzen.